اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تاسیسات گردشگری استان مرکزی استانداردسازی کیفیت می‌شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تمام تاسیسات گردشگری استان مرکزی در چرخه استاندارد سازی برای ارائه خدمات تخصصی و مطلوب قرار خواهند گرفت.

تاسیسات گردشگری استان مرکزی استانداردسازی کیفیت می‌شوند

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تمام تاسیسات گردشگری استان مرکزی در چرخه استانداردسازی برای ارائه خدمات تخصصی و مطلوب قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: بزودی تاسیسات گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و اقامتگاههای بوم گردی مشمول گواهینامه استانداردسازی می‌شوند.

حسینی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای گردشگری تشدید شده است، گفت: روز گذشته تاسیسات گردشگری و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی محور شهرستان محلات مورد بازرسی و نظارت تیم نظارت استان قرار گرفت و در این نظارت به دو  واحد تذکر کتبی و درج در پرونده صادر شد.
وی با بیان اینکه پس از بررسی و ارزیابی که از تاسیسات گردشگری صورت می‌گیرد این اماکن موظف هستند بر اساس طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری عمل کنند، تصریح کرد: در روند اجرای این طرح تمام امکانات و تجهیزات کمی و کیفی ارائه خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روزرسانی می‌شود.
معاون گردشگری استان مرکزی خاطرنشان کرد: این استان دارای 17 هتل و 2 هتل آپارتمان، 4  مهمانپذیر و ۱۷ اقامتگاه بوم گردی است و 52 خانه مسافر که همه آن‌ها در چرخه استانداردسازی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول