اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بحران همیشگی فضای آموزشی در حاشیه بویراحمد/ تحویل 79 کلاس درس تا هفته دولت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تحویل 79 کلاس درس تا پایان هفته دولت امسال خبر داد.

بحران همیشگی فضای آموزشی در حاشیه بویراحمد/ تحویل 79 کلاس درس تا هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همه ساله با شروع سال تحصیلی بحران کمبود فضای آموزشی در استان آغاز می‌شود که این مشکل در حاشیه شهرها به خصوص شهر یاسوج بیشتر از سایر مناطق خودنمایی می‌کند.

در سال تحصیلی 99-1400 دوباره مشکل نبود فضای فیزیکی مدارس مطرح شده است و این دغدغه در سال تحصیلی جدید همراه با بیماری کرونا در کنار آموزش و پرورش خواهد بود.

هادی زارع مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به ثبت‌نام دانش‌آموزان تا پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: مشکلات فضای آموزشی به ویژه در حاشیه شهرهای استان همچنان به قوت خود باقی است و در تلاش هستیم تا هفته دولت 79 ملاس درس در این مناطق را تحویل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین مشکل کمبود فضای آموزشی را در هرستان بویراحمد داریم، افزود: 34 مورد از این فضاها در شهرستان بویراحمد استیجاری است.

این مسوول به سه سناریوی تعریف شده در خصوص آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در شهرهای با وضعیت قرمز فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری تداوم دارد، در مناطق زرد فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری(ترکیبی) و در استان‌های سفید فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول