اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» معرفی شدند

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان از معرفی برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» در سمنان خبر داد.

برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» معرفی شدند

سمیه قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقه «دخترها بابایی هستند» در راستای ایجاد صمیمیت بیشتر بین پدران و دختران، بیان احساسات و عواطف پدرانه و ایجاد نشاط خانوادگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقه، قرار شده بود تا پدرانی که کمتر به بیان احساسات و عواطف خود نسبت به دخترانشان می‌پردازند، در جملاتی کوتاه، دوست‌داشتنی‌ترین و عاشقانه‌ترین جملات خود را نثار دخترانشان کرده و تصویری یک دقیقه‌ای از این ابراز احساسات ارسال کنند.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان با تشکر از همه پدران مهربانی که در این مسابقه شرکت کردند، گفت: ویدئوهای زیادی از سراسر استان سمنان برای شرکت در این مسابقه ارسال شد که 10 ویدئو حائز شرایط شرکت در مسابقه بود و از بین آن‌ها، پنج ویدئوی برتر انتخاب شد.

قاسمی گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته، عباسعلی شکراللهی، رمضانعلی صالحی، عباس عربی، حسن وفاخواه و ایمان صادقی به‌عنوان پنج پدر خوش‌بیان و موفق در ابراز عواطف انتخاب شدند.

وی افزود: بیان مناسب و زیبا، ابراز احساسات و عواطف، استفاده از موسیقی و تدوین زیبا ازجمله معیارهای انتخاب برترین‌ها بود.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان خاطرنشان کرد: دختران به آغوش پدر، صدای مهربان و نوازش‌های آرامش‌بخش آنها نیاز دارند و رابطه خوب دختران با پدرانشان تضمین‌کننده زندگی موفق آینده آن‌هاست.

قاسمی اضافه کرد: پدرها باید تلاش کنند تا به طرق مختلف، به بیان و ابراز احساسات خود به فرزندان به‌ویژه دخترانشان بپردازند.

وی، مشارکت بانوان در برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی را بهتر دانست و گفت: امیدواریم از این پس شاهد حضور پررنگ‌تر پدران در این مسابقه‌ها و رویدادهایی باشیم که در سمنان برگزار می‌شود.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان گفت:‌این مسابقه به همت امور بانوان شهرداری سمنان برگزار شد و به‌زودی در برنامه‌ای از پدران برتر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول