اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قدردانی فولادمبارکه از توجه رهبر انقلاب به پروژه خط لوله گوره - جاسک

مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب در خصوص عنایت ایشان در پروژه خط لوله گوره - جاسک قدردانی کردند.

قدردانی فولادمبارکه از توجه رهبر انقلاب به پروژه خط لوله گوره - جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب در خصوص عنایت ایشان در پروژه خط لوله گوره - جاسک قدردانی کردند.

در ابتدای این نامه که به محضر آیت‌الله خامنه‌ای نوشته شده است، آمده است: قبل از هر سخن، سلام صادقانه و ارادت قلبی فرزندانتان در گروه فولاد مبارکه، خط مقدم جبهه صنعت را به محضر مبارکتان پذیرا باشید. شایسته است فرصت را مغتنم شمرده و مراتب تقدیر خود را از حضرتعالی به پاس انتخاب شعار خردمندانه «جهش تولید» به عنوان محور حرکت جامعه تولید، در سال جاری ابراز نماییم.

در ادامه این نامه گفته شده: هفته گذشته فولاد مبارکه شاهد کلنگ‌زنی ابر پروژه‌ای بر زمین مانده، مزین به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بود که پیش از آن با بدعهدی اروپا و کارشکنی آمریکا ۱۲ سال به تأخیر افتاده بود و اکنون با راه‌اندازی آن، خودکفائی و توسعه کشور در تأمین انواع ورق‌های فولادی محقق خواهد شد.

در بخش دیگر این نامه آمده است: کارکنان فولاد مبارکه و بسیاری از دلباختگان خودکفائی و سرافرازی ایران اسلامی سرشار از غرور و افتخار این حرکت عظیم جهادی بودند که انتشار بیان ارزشمند و با طراوت معظم له، در فضای رسانه‌ای کشور جانی تازه و انگیزه‌ای مضاعف به همت سربازان شما در عرصه صنعت کشور بخشید. عنایت ویژه معظم له به پروژه تاریخی انجام شده در صنعت نفت و گاز  به دست با کفایت صنعتگران داخلی، خوشحالی این مجموعه را نیز دو چندان، اعتماد به نفس و خودباوری آن را افزون و خستگی را‌ از دوش ما برطرف نمود. توجه و حمایت حضرتعالی از طرح‌های استراتژیک مانند خطوط انتقال نفت از گوره به جاسک که به اذعان ریاست محترم جمهور، با مشارکت سربازان شما در فولاد مبارکه به  اجرا درآمده است موجب غرور و افتخار برای خانواده بزرگ فولاد مبارکه گردیده است.

گروه فولاد مبارکه ضمن تشکر از رهبری حکیم انقلاب به جهت بذل حمایت و توجهشان، آمادگی و اشتیاق کامل خود را برای مشارکت در عملیاتی کردن پروژه‌هایی از این دست اعلام کرده و تأکید کرده است: اکنون که فولاد مبارکه، این مولود مبارک انقلاب اسلامی برای ششمین بار مورد تحریم  آمریکایی‌های بداندیش قرار گرفته است، به لطف الهی و دعای خیرتان خود را از همیشه تاریخ در رسیدن به قله اهداف متعالی، خودکفایی صنعت و ثروت آفرینی برای کشور عزیزمان نزدیک‌تر می‌داند.

در پایان این نامه آمده است: امید که سربازان گوش به فرمانتان در خط مقدم جبهه صنعت را همچنان به دعای خیر مشمول دارید.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول