اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آقای خوئینی‌ها! شما و دوستان‌تان باید درباره وضعیت امروز پاسخ‌گو باشید نه طلبکار

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه‌ای خطاب به موسوی‌خوئینی‌ها نوشت: مسبب وضع فعلی، شما و هم طیف‌های‌تان هستید و بهتر است نسبت به انتقاداتی که نسبت به شما وجود دارد، پاسخ‌گو باشید.

آقای خوئینی‌ها! شما و دوستان‌تان باید درباره وضعیت امروز پاسخ‌گو باشید نه طلبکار

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حوزه برادران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه ای خطاب به موسوی‌خوئینی نوشت: بهتر است جنابعالی پس از گذشت بیش از 40 سال از جمهوری اسلامی و مسئولیت های گوناگونی که تا به حال داشته اید، کارنامه عملکرد خود را منتشر کنید و نسبت به انتقاداتی که نسبت به شما می باشد؛ پاسخگو باشید.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمین فساد نکنید، مى‌گویند: همانا ما اصلاحگریم.»(بقره 11)

جناب محمد موسوی خوئینی ها

با سلام

نامه ای که اخیرا به رهبر معظم انقلاب نوشتید، یادآور مواضع افراطی شما در اوایل انقلاب بود که در دوران ریاست جمهوری بنی صدر خائن، گفتید: مخالفت با رئیس جمهور خلاف شرع است.

متاسفانه اینکه مسولان سابق جمهوری اسلامی به اپوزیسیون فعلی تبدیل می شوند، رویه ای ناصواب در جمهوری اسلامی است که افرادی مثل جنابعالی، طلایه داران این جریان هستید.

شما اگر درد این ملت مظلوم را دارید و به فکر مشکلات مردم هستید، در این هفت سال کجا تشریف داشتید؟ مثل اینکه یادتان رفته که از چهار دولت بعد از جنگ، سه دولت مورد حمایت شما و همفکرانتان بودند و مشکلات ریشه ای کشور، ناشی از همین تفکر شما وهم قطارانتان است.

متاسفانه مردم در تنگای اقتصادی قرار دارند واین روز ها مشکلات ناشی از سوء مدیریت دولت بر کسی پوشیده نیست.

این امر، نتیجه نگاه ذلت بار دولت نسبت به کشورهای بیگانه است و باوجود اینکه آمریکا مثل آب خوردن، عهد خود را زیر پا میگذارد؛ اما عده ای بدبخت هنوز به فکر گلابی های برجام هستند، افرادی که چند سال است کشور را معطل کرده اند و تنها امیدشان برای رفع مسائل،به جای خدا، کدخدا است.

وضعیت امروز ما ناشی از انتخاب تفکری است که همیشه با به وحشت انداختن مردم از رقیب انتخاباتی شان رای آورده اند و هنگامی که مردم از سوء مدیریت موجود گلایه مند هستند؛ افرادی مثل جنابعالی نقش منتقد می‌گیرید، درحالی که مسبب وضع فعلی، شما و هم طیف هایتان هستید.

مثل اینکه از قانون اساسی اطلاع چندانی ندارید و به جای اینکه به رئیس جمهور نامه بزنید و نسبت به وضعیت نامناسب اقتصادی از ایشان مطالبه کنید و درخواست استعفا کنید؛ به رهبری نامه می‌زنید و ایشان را خطاب می‌کنید، درحالی که مسئول مستقیم این نابه سامانی‌های اقتصادی و وضعیت بد معیشتی دولت است نه مقام معظم رهبری.

امروزه برهمگان مشخص است که مجموعه هایی که تحت نظر مقام معظم رهبری می باشند، کارآمدتر از ارگان های دولتی هستند و در هنگام بروز مشکلات در خط مقدم برای رفع آنها و خدمت به مردم مستضعف که ولی نعمتان کشور هستند، حضور دارند.

ضمنا بهتر است جنابعالی پس از گذشت بیش از 40 سال از جمهوری اسلامی و مسئولیت های گوناگونی که تا به حال داشته اید، کارنامه عملکرد خود را منتشر کنید و نسبت به انتقاداتی که نسبت به شما می باشد؛ پاسخگو باشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول