اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصویب ۱۴ پروژه سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بررسی ۱۷ طرح سرمایه گذاری استان و تصویب ۱۴ طرح از مجموع طرح های پیشنهاد شده، خبر داد.

تصویب ۱۴ پروژه سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان، در خصوص طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری اظهار داشت: در این جلسه ۱۷ طرح پیشنهاد شده در حوزه زیرساخت های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که از این میان ۱۴ طرح در بخش های هتل، مجتمع گردشگری، سفره خانه سنتی، اردوگاه گردشگری و مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در سطح استان به تصویب رسید.

وی در خصوص طرح های پیشنهادی بیان کرد: از میان ۱۴ طرح تصویب شده، ۶ طرح به ایجاد سفره خانه سنتی، ۵ مجتمع گردشگری، یک هتل، یک اردوگاه گردشگری و یک طرح نیز به ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی بین راهی اختصاص یافته است.

حمزه زاده خاطرنشان کرد: طرح های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان های تبریز، مراغه، میانه، کلیبر، بناب، بستان آباد پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول