اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های فارس

همزمان با پرچم‌گردانی حرم مطهر رضوی در زندان مرکزی شیراز، ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های فارس آزاد شدند.

آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان فارس، به مناسبت دهه کرامت و رسمی دیرینه، پرچم بارگاه امام هشتم توسط خدام آن امام رئوف در زندان مرکزی شیراز، عطری از معنویت و فضایی عرفانی را تجلی کرد و زمینه آزادی ۱۲ زندانی از زندان‌های فارس فراهم شد.
 مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس در این مراسم معنوی گفت: همزمان با دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ و حضور خادمین حرم امام رضا(ع) در زندان مرکزی شیراز، زمینه آزادی ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان فراهم و آنها از زندان آزاد شدند.
اسکندری افزود: بدهی این افراد مبلغ ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که با تلاشهای صورت گرفته توسط شوراهای صلح و سازش مبلغ ۳میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال گذشت رضایتمندانه از شکات حاصل شده و با پرداخت ۳میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال بدهی، زمینه آزادی آنان فراهم شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس اظهار داشت: با توجه به ساختار مردمی بودن ستاد دیه و لزوم تأمین منابع مالی برای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، جشن گلریزان با حضور خیرین مصادف با میلاد امام رضا(ع) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: ستاد دیه فارس با شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ نزد بانک ملت همچنین از طریق سامانه تلفن همراه راه #۱۰۱۰۱۰*۴*۷۳۳* آماده دریافت مساعدت نیک اندیشان  است.
 مدیر زندان مرکزی شیراز نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: دغدغه اصلی ما در زندان‌ها، توجه به مسائل فرهنگی و هنری زندانیان است و تلاش کردیم که امسال نیز همچون سالهای گذشته مراسم پرچم حرم مطهر رضوی هرچه با شکوه تر برگزار شود.
 روح الله رضایی دانا افزود: با توجه به اینکه زندانیان در بند در شرایط خاصی قرار دارند حضور خدام و عطر پرچم رضوی برای تقویت روحیه این عزیزان بسیار اثرگذار است و خدام عزیز نایب الزیاره همه همکاران ما خواهند بود.
در ادامه حجت السلام شیرقاضی نماینده خدام نیز گفت: سالها است زیر این پرچم زندانیان زیادی با توسل به امام رضا و توکل به خدای متعال حاجت روا شده‌اند و در این دهه مبارک و سالروز امام رضا نایب الزیاره همه خواهیم بود .

گفتنی است؛ این برنامه به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه بندهای زندان عادل آباد از شبکه سیمای عادل آباد به طور کامل پخش شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول