اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

صبر و مقاومت خانواده شهدا سرمایه‌ای گرانسنگ برای کشور است

فرماندار دالاهو از صبر و مقاومت خانواده شهدا به‌عنوان سرمایه‌ای گرانسنگ برای امروز و فردای کشور یاد کرد و گفت: شهدای قورچی‌باشی در اوج مظلومیت از انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش مردم جانانه دفاع کردند.

صبر و مقاومت خانواده شهدا سرمایه‌ای گرانسنگ برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت 19 نفر از رزمندگان قهرمان و فداکار در منطقه قورچی‌باشی از توابع شهرستان دالاهو، امروز فرماندار، فرمانده سپاه ،معاون عمرانی فرمانداری و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور در روستای حریر با  خانواده‌های شهدای این عملیات دیدار کردند.

کرم محمدی، فرماندار دالاهو در این دیدار، گفت: شهدای این عملیات، قهرمانان همیشه جاویدی هستند که یاد و خاطره آن‌ها هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: آنان در حساس‌ترین برهه تاریخ این کشور، مردانه پای در میدان نبرد گذاشتند و به زیباترین وجه ممکن رسالت خود را به انجام رسانیدند.

محمدی از چهل سال صبر، مقاومت و  ایستادگی خانوادهای معزز شهدا صمیمانه سپاسگذاری و این روحیه را سرمایه گرانسنگ برای امروز و فردای کشور نام نهاد.

گفتنی است، تعداد هفت تن از شهدای قورچی‌باشی از اهالی روستای حریر است که در تاریخ نهم تیرماه سال 1359در منطقه قورچی‌باشی در نبرد با ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول