اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نسخه ارزان گلکسی فولد عرضه می‌شود

سامسونگ مشغول توسعه یک نسخه ارزان‌تر از گلکسی فولد است که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد.

نسخه ارزان گلکسی فولد عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهو، سامسونگ مشغول توسعه یک نسخه ارزانتر از گلکسی فولد است که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد.

سامسونگ در حال کار بر روی نسخه بسیار ارزان قیمت Galaxy Fold است که گفته می‌شود با قیمتی کمتر از نیمی از برچسب ۲ هزار آن  به فروش می‌رسد.

Galaxy Fold ۲ انتظار می‌رود در یک رویداد آنلاین در ماه اوت رونمایی شود؛ همچنین ممکن است کمی ارزان تر از مدل قبلی خود باشد، اما هنوز هم ۱۸۰۰ دلار گران است. 

«SamMobile» با استناد به یک انتشار آنلاین گزارش داد، «Galaxy Fold Lite» با قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار عرضه می‌شود. این گوشی در ابتدا قرار بود بخشی از رویداد ۵ اوت باشد، اما ظاهرا سامسونگ عرضه آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده است.

سامسونگ با انتشار Galaxy S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite سابقه انتشار نسخه های Lite از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را دارد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک مدل مشابه داخلی که با نام Galaxy S20 Fan Edition شناخته می‌شود، برای دستگاه پرچمدار فعلی این شرکت عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول