اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد معاون سیاسی از برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ نمی‌دانم چه کسی این افراد را مدیر کرده است!؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از مدیران غایب در نشست شورای ترویج فرهنگ‌ایثار و شهادت گفت: نمی‌دانم چه کسی این افراد را مدیر کرده و از آنها حمایت می‌کند.

انتقاد معاون سیاسی از برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ نمی‌دانم چه کسی این افراد را مدیر کرده است!؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که این نشست حواشی به دنبال داشت.

دانش‌نامه دفاع مقدس استان یکی از دستورکارهای این نشست بود که امیرعباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: قرار بود امسال ۱۲۰ میلیون تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه استان برای تهیه دانش‌نامه اختصاص یابد اما هنوز این مبلغ جذب نشده است.

در واکنش به عدم تخصیص اعتبار دانش‌نامه دفاع مقدس جمالی معاون سیاسی بیان کرد: در اسرع وقت این مبلغ از سوی سازمان برنامه و بودجه استان تعیین تکلیف شود و نتیجه اعلام شود، با توجه به حاکمیتی بودن بحث فرهنگ ایثار و شهادت باید تامین این میزان اعتبار در اولویت کاری سازمان برنامه و بودجه استان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یا نباید انشاء شود یا در صورت انشاء باید اجرایی شود.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از غیبت برخی مدیران اجرایی در نشست‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: لیاقت و توفیق می‌خواهد مدیران در چنین جلسه‌ای شرکت کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: فرهنگ‌ ایثار و شهادت زیربنا و نگهداره نظام و حاکمیت است، مدیرانی که در این نشست حضور نداشتند باید جوابگو باشند.

وی با اشاره به مهم بودن برخی جلسات از جمله شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شورای تامین هم یکی از جلسات مهم است اما گاهی به مدیر زنگ می‌زنیم که در جلسه شورای تامین شرکت کند اما می‌گوید جلسه‌ای مهم‌تر از شورای تامین دارم.

وی عنوان کرد: مگر مهمتر از شورای تامین جلسه‌ای هم در استان داریم؟ واقعا نمی‌دانم چه کسی این افراد را مدیر گذاشته و از آنها حمایت می‌کند!

جمالی ادامه داد: اگر نسبت به این چنین مدیران انتقادی کنیم داد و فریاد بر علیه ما بلند می‌شود که مسلمانی نیست.

به گزارش فارس؛ تدوین روز شمار شهدای دفاع مقدس و زیارت مجازی قبور شهدا با توجه به وضعیت بیماری کرونا دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول