اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برای تهیه کاداستر اراضی استان از ظرفیت دانشگاه آزاد استفاده شود

معاون عمرانی استاندار تاکیدکرد: از ظرفیت نیروهای متخصص و تحصیلکرده دانشگاه آزاد در زمینه تهیه کاداستر و نقشه جامع استان استفاده شود.

برای تهیه کاداستر اراضی استان از ظرفیت دانشگاه آزاد استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخ زاد در جلسه کاداستر اراضی استان خاطر نشان کرد: بکارگیری نیرو در دستگاه‌ها برای تهیه کاداستر و نقشه جامع راهکار مناسبی نیست و باید در این زمینه از نیروهای متخصص دانشگاه آزاد استفاده کرد و جلسات تخصصی کاداستر نیز توسط مسئولین مربوطه به طورموازی انجام شود.

وی افزود: بر ای تسریع روند کار تمامی نقشه های هوایی و زمینی که تا کنون توسط دستگاههای مختلف از استان تهیه شده است، به صورت واحد جمع آوری و بایگانی شود تا بانک جامعی از این اطلاعات در استان تشکیل شود.

علی فرخ زاد خاطرنشان کرد:برای تسریع کاداستر اراضی استان تمامی دستگاه‌های متولی امر که مالک اراضی استان هستند از جمله منابع طبیعی، راه و شهرسازی و غیره شرکت نمایند تا طبق زمانبندی برنامه تهیه عکس‌های هوایی و تمامی اقدامات اولیه انجام شود.

معاون عمرانی استاندار در خصوص تامین اعتباربرای تهیه نقشه جامع استان گفت: بخشی از اعتبار توسط اعتبارات ملی تأمین می شود و برای بخش دیگر نیز می توان از اعتبارات مدیریت بحران و ارزش افزوده شهرها و روستاها بخشی را برای این کار در نظر گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول