اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

با سیاه‌نمایی به‌جایی نمی‌رسیم/ بحث‌های سیاسی نباید ما را از اخلاق‌مداری دور کند

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: در دولت یا مجلس با سیاه‌نمایی به‌جایی نمی‌رسیم ؛همه باید منصفانه قضاوت کنیم و بحث‌های سیاسی نباید ما را از اخلاق‌مداری دور کند.

با سیاه‌نمایی به‌جایی نمی‌رسیم/ بحث‌های سیاسی نباید ما را از اخلاق‌مداری دور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد باقری‌بنابی، با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیل نیست، اظهار داشت: معمولاً در  برخی رسانه‌ها شائبه‌هایی مطرح می‌شود که می‌گویند، مجلس تعطیل است اما مجلس هنوز کار اصلی خود را شروع نکرده است.

نماینده مردم بناب در مجلس در ادامه افزود: حدود یک‌ماه است که به‌صورت رسمی شروع شده است و نمایندگان چهار هفته در تهران و در صحن حضور داشتند و ابتدای تشکیل مجلس و کمیسیون‌هاست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: در کمیسیون اقتصادی جلسات متعددی داشتیم و در خصوص بحث‌های ارزی و هیات رئیسه حتی روز گذشته هم در کمیسیون جلسه بود که ما در حوزه انتخابیه حضور داشتیم و نتوانستیم در جلسات کمیسیون شرکت کنیم، جلسات کمیسیون در خصوص مسائل ارزی و کارگروه بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس فعال بود.

وی با اشاره به حضور در حوزه انتخابیه و جلسات متعدد با مسولان اجرایی استان، تاکید کرد: از روزی که سرکشی به حوزه انتخابیه را شروع کردیم، جلسات متعدد کاری در مورد مشکلات استان داشتم.

باقری‌بنابی ادامه داد: در فرمانداری شهرستان بناب و در خود ادارات بناب و مرکز استان، جلسات بسیاری داشتیم و حداقل ۱۰۰ جلسه برگزار شده است. حتی قبل از اینکه به مجلس بیاییم و موضوع کرونا مطرح شد جلسات بسیاری برگزار شده بود و مدیران‌کل استان اکثراً به اتفاق در شهرستان برای پیگیری مسائل مشکلات مردم شهرستان حضور پیدا کردند.

این نماینده مردم در مجلس هشتم و یازدهم در ادامه افزود: جلسات با مسوولان راه و شهرسازی و راهداری در مورد شهرستان و شهرک ولیعصر(عج) بناب ، در خصوص آب و فاضلاب و تامین آب شرب شهرستان جلسات متعددی با مسوولان امر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات و بحث‌هایی در موضوع اشتغال شهرستان و توسعه شهرک صنعتی بناب که ۳۰۰ هکتار افزایش پیدا کند و با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان جلساتی برگزار شد، با رئیس مرکز اوقاف شهرستان دکتر حسینی در خصوص مسائل وقف استان دیدار و گفت‌وگو کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با مسوولان استانی در مرکز استان جلساتی برگزار  و مشکلات شهرستان مطرح شد، ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند مجلس تعطیل است، اشتباه است، در دولت یا مجلس با سیاه‌نمایی به‌جایی نمی‌رسیم، همه باید منصفانه قضاوت کنیم و بحث‌های سیاسی نباید ما را از اخلاق‌مداری دور کند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول