اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

15 هزار پرس غذای متبرک میان نیازمندان کرمانشاه توزیع می‌شود

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در شب میلاد امام رضا (ع) حدود 15 هزار پرس غذا پخت و بین محرومین استان توزیع می‌شود.

15 هزار پرس غذای متبرک میان نیازمندان کرمانشاه توزیع می‌شود

سیدمحمدجعفر امامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌های دهه کرامت در استان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و نیاز مردم به برنامه شاد و مفرح در ایام دهه کرامت تا با توسل به ائمه اطهار (ع) بتوانند با معنویت و صبر بیشتر این دوران را پشت سر بگذارند، برنامه‌هایی را با اعمال محدویت‌های تدارک دیده‌ایم.

وی ادامه داد: برنامه امسال دهه کرامت با همت خادمیارن رضوی و عموم مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه با طراحی جدیدی برنامه‌ریزی شده که از همان روز اول دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه (س)) این برنامه‌های متنوع در سطح استان در حال برگزاری است.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه حضور کاروان شادی در درب منازل را در قالب یکی از این برنامه‌های متنوع عنوان کرد و افزود: با هماهنگی و مشارکت دوستان در سپاه و شهرداری کرمانشاه، هر شب کاروان شادی رضوی در مجتمع‌های پرجمعیت بدون اینکه نیاز باشد مردم از خانه‌های خود بیرون بیایند حضور می‌یابند و هم‌استانی‌ها از قاب پنجره در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه دخترانه، گفت: تجلیل از دختران برتر با رعایت شرایط کرونایی برگزار شد، البته برنامه‌ها و مسابقات متنوعی هم برای خانواده‌ها در فضای مجازی طراحی شده که جوایزی با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان نیز به شرکت‌کنندگان برتر اهدا می‌شود.

امامیان از توزیع 15 هزار پرس غذا در شب میلاد امام رضا (ع) بین محرومین استان با مشارکت خیرین خبر داد و اضافه کرد: در این ایام کرونایی که خیلی از خانواده‌ها را دچار مشکل معیشتی کرده، چقدر زیباست که ما بتوانیم غذای تبرکی امام رضا (ع) را به درب منازل ببریم تا ان‌شاءالله گشایش خیری در معیشت آن‌ها حاصل شود به همین خاطر خیرین و برخی از مجموعه‌های مرتبط دست به دست هم داده‌اند تا در شب میلاد امام رضا (ع) حدود 15 هزار پرس غذا پخت و بین محرومین استان توزیع کنند.

وی تصریح کرد: در شب و روز میلاد امام رضا(ع)  جشن‌های مختلف خیابانی تدارک دیده شده، البته با رعایت مباحث بهداشتی، عدم تجمع و عدم حضور آحاد مردم برگزار می‌شود.

امامیان در پایان با اشاره به حضور خدام حرم امام رضا (ع) در استان، گفت: خدام حضرت رضا (ع) و پرچم متبرک هم امسال با شرایط ویژه و محدودتری از روز چهارشنبه این هفته در استان حضور  به عمل می‌رسانند و از قاب تلویزیون میهمان هم‌استان‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول