اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عارف قبول داشت که باید استعفا بدهد/ اصلاح‌طلبان با چهره جدید وارد انتخابات شوند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره استعفای محمدرضا عارف گفت: خود آقای عارف هم قبول داشت که دیگر باید استعفا بدهد تا اصلاح‌طلبان بتوانند با نیروهای جدید بار دیگر وارد عرصه سیاسی بشوند.

عارف قبول داشت که باید استعفا بدهد/ اصلاح‌طلبان با چهره جدید وارد انتخابات شوند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره استعفای محمدرضا عارف گفت: آقای عارف چندسال بود که مسئولیت ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را برعهده داشت و در این مدت توانتس عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما اکنون احساس شد که جریان اصلاحات نیاز به پوست‌اندازی دارد و باتوجه به نتیجه انتخابات اسفند98 باید بازنگری در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انجام شود.

خباز افزود: خود آقای عارف هم قبول داشت که دیگر باید استعفا بدهد تا اصلاح‌طلبان بتوانند با نیروهای جدید بار دیگر وارد عرصه سیاسی بشوند و در این موضوع دستشان باز باشد و رودربایستی در کار نباشد زیرا واقعا اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات 1400 نیاز به نیروهای جدید دارند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که استعفای آقای عارف ضرورت داشت؛ علاوه بر این ایجاد تغییرات باعث می‌شود که مجموعه اصلاح‌طلبان تحلیل واقع‌بینانه‌تری نسبت به اوضاع داخلی و خارجی کشور داشته باشند که با جمع همه این‌ها بتوانند یک مانیسفت جامع ارائه کنند که در آن راهبردهای اصلاح‌طلبان مشخص باشد».

وی ادامه داد: «مردم دیگر به صورت لیستی رأی نمی‌دهند و باید در مواجهه با آنها اقناع ایجاد شود؛ یعنی باید مردم را قانع کنیم که اگر به فلان نامزد رأی بدهید با این سازوکارها و این روش‌ها می‌تواند به شعارهایش و مطالبات عمومی جامه عمل بپوشاند».

این فعال اصلاح‌طلب در پایان در خصوص میزان احتمال ورود عارف به انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 هم گفت: «در وهله نخست باید دید که آقای عارف تمایل به حضور دارد یا نه و اگر این گزاره روشن شود در آن صورت می‌توان درباره اینکه اصلاح‌طلبان او را به عنوان نامزد نهایی خود معرفی می‌کنند یا نه صحبت کرد».

منبع: نامه نیوز

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول