اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته در حد وعده ماند

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان‌شرقی، گفت: هیچ ‌یک از وعده‌های داده شده برای همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته انجام نشده است.

همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته در حد وعده ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد مسگری امروز در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با سازمان‌ها و نهادهای حوزه کار و امور اجتماعی استان با تأکید بر اینکه هیچ ‌یک از وعده‌های داده شده برای همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته انجام نشده است، اظهار داشت: به دفعات، مجلس پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را تصویب کرده است، اما دولت‌ها از انجام آن سرباز زده و احدی هم از مجلس شورای اسلامی پیگیر علت عدم تحقق آن نبوده است.

وی، موضوع همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته و افزایش متناسب حقوق آنان را یادآور شد و گفت: تا زمانی که پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی صورت نگیرد، افزایش حقوق و همسان‌سازی در حد یک شعار خواهد بود.

مسگری با درخواست از نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی برای پیگیری اجرای ماده 96 و 111 قانون تامین اجتماعی متذکر شد: امیدواریم نمایندگان این دوره فراتر از دوره‌های قبل و با جدیت به رفع مشکلات کارگران بازنشسته توجه کنند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول