اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

عراق قراردادهای میادین نفتی پرهزینه را بازنگری می‌کند

بغداد به منظور کاهش هزینه‌ها در میانه کاهش تولیدش، در حال بررسی مجدد قرار دادهای نفتی با شرکت‌هایی است که در میادین نفتی پرهزینه این کشور فعالیت می‌کنند.

عراق قراردادهای میادین نفتی پرهزینه را بازنگری می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، روزنامه الصباح به نقل از وزارت نفت عراق نوشت بغداد به منظور کاهش هزینه‌ها در میانه کاهش تولیدش، در حال بررسی مجدد قرار دادهای نفتی با شرکت‌هایی است که در میادین نفتی پرهزینه این کشور فعالیت می‌کنند.

احسان عبدالجبار، وزیر نفت عراق در مصاحبه‌ای گفت: «وزارت نفت مذاکره با این شرکت‌ها را مدنظر دارد و این وزارتخانه در حال بررسی مجدد هزینه‌های تولید بالاست.»

وی افزود: «با شرکت‌های خدماتی که در توسعه تولید میادین نفتی عراق فعالیت دارند، مذاکره و برخی از قراردادها، نه همه آنها ارزیابی و بررسی مجدد شده است.»

به نوشته رویترز، وزارت نفت عراق تصریح کرد بغداد تمایل دارد تا با گروه اوپک پلاس برای افزایش ارزش نفت در بازار همکاری کند.

عراق در اوایل ماه جاری به اوپک پلاس اعلام کرد یک برنامه فوری برای کاهش تدریجی تولید نفت و پایبندی به سهمیه خود آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول