اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشکیل کارگروه مطالعات اراضی و املاک در مجمع نمایندگان استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران مجلس از تشکیل کارگروه مطالعات اراضی و املاک در این مجمع خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی، محیط زیستی و عمرانی با برنامه‌ریزی منظم و با حضور رئیس مجلس در این مجمع بررسی خواهد شد.

تشکیل کارگروه مطالعات اراضی و املاک در مجمع نمایندگان استان تهران

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 9 تیر) اظهار داشت: سومین نشست مجمع نمایندگان استان تهران به ریاست حجت‌الاسلام تقوی و با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: پس از سخنان خارج از دستور تعدادی از نمایندگان حاضر، در ابتدا نمایندگان گزارشی را درخصوص بازدید روز گذشته از مناطق شهر ری، فشافویه و حسن آباد ارائه کردند و مقرر شد در رابطه با رفع مشکلات رویت شده، بحث و بررسی‌هایی صورت گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا برای شناخت بیشتر نمایندگان با موضوعات کلان، پنهان و آشکار شهر تهران، جلسه ای با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت بررسی آسیب‌های اجتماعی، محیط زیستی و عمرانی برگزار شود.

خضریان اظهار داشت: طراحی سامانه‌ای برای ارتباط مردمی مجمع نمایندگان از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مصوب شد و پس از حل مسائل زیربنایی به سرعت آغاز به کار خواهد کرد تا کاری ماندگار برای مجمع نمایندگان استان در دوره‌های دیگر مجلس هم باشد، ضمن اینکه می‌تواند الگویی برای تمامی استان‌های کشور باشد تا مردم به راحتی مسائل و مشکلاتشان را با نمایندگان در میان بگذارند.

وی افزود: نمایندگان در این نشست تاکید کردند که وجود سامانه ارتباط مردمی نباید مانع حضور نمایندگان در محلات و مناطق مختلف شهر باشد، از این رو مقرر شد نمایندگان با یک برنامه مشخص در مساجد هر منطقه با رویکرد مسجد محوری در جهت ارتباط با مردم و شنیدن مشکلات آنها حضور یابند. همچنین مقرر شد کارگروه مطالعات اراضی و املاک تهران تشکیل شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس درباره دیگر مصوبه جلسه امروز این مجمع تصریح کرد: در این نشست مقرر شد، نمایندگان مجمع استان تهران در کنار بازدید و برنامه‌های خارج از مجلس، جلسات رسمی مجمع را به صورت هر ۱۵ روز یکبار بعد از نماز مغرب و عشا در روزهای دوشنبه برگزار کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول