اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سیزدهمین جشن زیر سایه خورشید در شهرقدس برگزار شد

همزمان با ایام ولادت حضرت رضا(ع) به همت ستاد گرامی‌داشت دهه کرامت شهرستان قدس سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید با حضور سفیران امام رضا(ع) به همراه پرچم سبز حرم مطهر رضوی در شهرقدس برگزار شد.

سیزدهمین جشن زیر سایه خورشید در شهرقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و به همت ستاد گرامی‌داشت دهه کرامت شهرستان قدس، سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در شهرقدس با حضور سفیران امام رضا(ع) به همراه پرچم سبز حرم مطهر رضوی روز گذشته با اهداء بسته‌‌های تبرکی از جهادگران و مدافعان سلامت که برای حفظ سلامت مردم در پیشگیری از بیماری کرونا تلاش داشتند، تجلیل کردند. 

این مراسم با استقبال از خدام رضوی و آئین گلباران مزار شهدای بهشت فاطمه(س) آغاز شد و در ادامه با گروه‌های جهادی دیدار به‌عمل آمد و نشان خادمیاری توسط سفیران امام رضا(ع) به امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به‌همراه گلاب متبرک، حرز امام جواد(ع)، بسته‌های تبرکی و لوح صلوات خاصه و قرآن کریم اهداء شد.

در ادامه این مراسم از پرسنل کادر بهداشت و درمان، امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره)، خادمان مبارزه با کرونا، خانواده شهدا و ایثارگران، پرسنل سازمان آتش‌نشانی و اورژانس، خادمان امامزادگان حضرتین و مساجد تجلیل به‌عمل آمد.

حضور پرچم سبز رضوی فضای مراسم را عطر آگین کرده بود و هرکس با دیدن آن حال و هوای خاصی پیدا می‌کرد. چشم‌های آغشته از اشک ذوق زیارت، دل‌های پر کشیده به ایوان طلا و دست‌های گره خورده به پنجره فولاد همگی نشان از ارادت و دلدادگی هر یک به ولی نعمت‌شان دارد. 

در پایان آئین بدرقه سفیران حرم مطهر رضوی برگزار شد.

تمامی برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با استفاده از پوشش ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی همراه بود. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول