اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عدم تخصیص اعتبار در سال‌جاری به حوزه جوانان خراسان‌رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه جوانان در ۴ حوزه فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی و اعتقادی هزینه می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری برای حوزه جوانان در سطح استان اختصاص نیافته است.

عدم تخصیص اعتبار در سال‌جاری به حوزه جوانان خراسان‌رضوی

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد با ابراز امیدواری از اینکه امسال از محل اعتبارات ملی و صندوق توسعه بالغ‌بر 150میلیارد تومان به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: با تخصیص این اعتبار می‌توانیم 90 پروژه نیمه‌تمام ورزشی را تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ظرف دو سال آینده تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان تکمیل می‌شود، افزود: احداث 50 زمین چمن مصنوعی، احداث 12 خانه جوان و تکمیل و بهره‌برداری از تعدادی استادیوم ورزشی در سطح استان از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سال جاری است.

وی با اذعان به این مهم که اعتبارات حوزه جوانان در ۴ حوزه فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی و اعتقادی هزینه می‌شود، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری برای حوزه جوانان در سطح استان اختصاص داده نشده است.

فتاحی همچنین با اشاره به حضورش در خلیل‌آباد و بازدید تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مسؤولان این شهرستان داشتیم اختصاص 200 میلیون تومان برای تکمیل سکوهای استادیوم شهید علوی نژاد و ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد، احداث 2 زمین چمن مصنوعی در نقاط روستایی و درخواست اعتبار 4 میلیارد تومانی برای احداث سالن ورزشی روستای محمدآباد از وزارتخانه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در راستای توسعه و ارتقای فضاهای ورزشی و نیز بهره‌مندی ورزشکاران از خدمات مطلوب در مجموعه ورزشی،  از واگذاری مجموعه ورزشی شمال شهر خلیل‌آباد به بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص کمک به ارتقای ورزش روستایی بیان کرد:  سال گذشته ۲۰۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی به افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/70053

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول