اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

محدودیت‌های جدید کرونایی در خراسان شمالی ایجاد می‌شود

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش میزان پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به ۲۰ درصد و عدم رعایت آن توسط مردم و صنوف، محدودیت‌های سخت‌گیرانه جدیدی از هفته آینده اعمال می‌شود.

محدودیت‌های جدید کرونایی در خراسان شمالی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ولی‌الله حیاتی در شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: انعکاس دقیق خدمات دولت را نباید از منظر سیاسی یا جناحی نگاه کرد بلکه این انعکاس باید موجب افزایش امید و رضایتمندی شود.

وی با اشاره به توطئه‌چینی دشمنان برعلیه نظام با سناریوهای جدید تصریح کرد: هرکسی که امروز در انعکاس خدمات نظام کوتاهی کند به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه در مسیر توطئه‌های خبری دشمنان قرارگرفته است لذا وجود وحدت، همگرایی، هم‌افزایی و همدلی الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان این نکته که در ساختار حکومت اسلامی، مردم صاحب انقلاب هستند، افزود: تمام خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه، فضای مجازی، صداوسیما و روابط عمومی‌ها ضمن پوشش اخبار خدمات نظام، کمبودها و کاستی‌ها را نیز به‌صورت شفاف با مردم در میان بگذارند زیرا ساختار حکومت سیاسی نظام منبعث از مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز در سخت‌ترین شرایط، دولت دیر حال اداره کشور است، اظهار داشت: مردم و رسانه‌ها نیز کمک‌حال دولت باشند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان به باز بودن فضای خراسان شمالی به شنیدن صدای منتقدان اشاره و تصریح کرد: هرگز نباید جای نقد را با توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی اشتباه گرفت.

وی در ادامه سخنان خود تأکید بر برگزاری نمایشگاه مجازی خدمات دولت در هفته گرامیداشت دولت کرد و افزود: این نمایشگاه توسط دستگاه‌های اجرایی با محوریت روابط عمومی استانداری طراحی شود و در دسترس عموم نیز قرار گیرد تا متوجه شوند با داشته‌های اندک، اقدامات ارزشمندی انجام‌شده است.

حیاتی در خصوص تصمیمات جدید استان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: با توجه به کاهش میزان پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به ۲۰ درصد و عدم رعایت آن توسط مردم و صنوف، محدودیت‌های سخت‌گیرانه جدیدی از هفته آینده اعمال می‌شود.

وی به مدیریت هوشمندانه استاندار خراسان شمالی در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با تدابیر به‌موقع استاندار و همراه کردن دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، در اوایل بیماری کرونا در بخش تجهیزات و تولید اقلام بهداشتی بسیار محدودیت داشتیم اما در حال حاضر صادرکننده این اقلام هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از تلاش اصحاب رسانه و شورای اطلاع‌رسانی در رسانه ملی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد و افزود: رسانه‌ها با نمایش کارنامه موفق در اطلاع‌رسانی‌های ایام کرونا بر استمرار آگاه‌سازی‌ها تلاش کنند تا پیشگیری و مبارزه با کرونا عادی انگاری نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول