اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رحمانی فضلی: نظارت بر زنجیره تولید و عرضه کالا جدی دنبال می‌شود

وزیر کشور با تاکید بر ضعف نظارت بر قیمت‌ها اظهار داشت: مقرر شد توزیع کالاهای اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره تولید و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.

رحمانی فضلی: نظارت بر زنجیره تولید و عرضه کالا جدی دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه ستاد هماهنگی تبلیغات اقتصادی کشور گفت: مهمترین موضوع در جلسه امروز، بحث افزایش قیمت ها و گرانی ها در حوزه کالا و مسکن بود.

وی ادامه داد: در این جلسه همه دستگاه های مربوطه دعوت و دلایل افزایش قیمت در ارز و کاهش واردات و موضوع تبلیغات مطرح شد.

رحمانی فضلی گفت: ما در مورد کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی نداریم و به لطف خداوند هم ثبت سفارش ها و هم برنامه های تامین به گونه ای است که برابر نیاز و بلکه بیشتر از آن است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما امسال ده درصد افزایش خرید گندم نسبت به قبل داریم و تا آخر فصل خرید مشکلی در این حوزه نداریم.

رحمانی فضلی با تاکید بر ضعف در نظارت اظهار داشت: مقرر شد ما نظارت بر توزیع کالاهای اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره تولید و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر نظارت در بازار بیان داشت: سیاست‌های حوزه رسانه ای مشخص شد که رسانه های ما، در بیان مشکلات و مسائل واقعیت ها را بگویند و شرایط را خوب تحلیل کنند و دلایل را به صورت اساسی مطرح کنند تا بتوانیم از این مقطع عبور کنیم.

وزیر کشور در مورد گرانی در حوزه مسکن گفت: معاون وزیر مسکن در جلسه به  دلایل گرانی مسکن و اجاره آن را اشاره کرد و برنامه‌های حمایتی مستاجرین و ساخت برای تولید انبوه توضیحاتی داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول