اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در اولین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان چه گذشت؟

اولین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان برگزار و عضویت نمایندگان استان اصفهان در شوراهای مختلف مشخص شد.

در اولین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز یکشنبه، ۸ تیرماه، اولین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیرو انتظامی استان اصفهان و دکتر طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در این نشست که به جهت همفکری هماهنگی و بررسی‌ مشکلات استان اصفهان برگزار شد، عضویت شوراها و کمیته کاری نمایندگان در اصفهان مشخص شد؛ به این ترتیب مهدی طغیانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس برای حضور در شورای برنامه‌ریزی استان انتخاب شدند.

همچنین حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد، عضو‌ کمیسیون آب و کشاورزی و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون آب و کشاورزی برای حضور در شورای‌ حل‌ اختلاف‌ شهر و روستا و رحمت‌اله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون صنایع و معادن و عباس مقتدایی عضو‌ کمیسیون امنیت ملی نیز برای حضور در شورای مسکن استان انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در این خصوص اظهار داشت: می‌توان گفت این جلسه، بعد از نشستی که به جهت انتخاب هیأت رئیسه مجمع برگزار شده بود، اولین نشست درخصوص تصمیم‌گیری‌های محتوایی بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل بررسی شده در این نشست عنوان‌ کرد:  دستورکار این نشست، انتخاب نمایندگان مجمع در شوراهای استان بود که تعدادی از افراد از جانب مجمع نمایندگان استان اصفهان به نمایندگی‌ در این شوراها انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بنده نیز به عنوان نماینده مجمع نمایندگان استان در شورای حل اختلاف استانداری که به اختلافات میان شوراهای اسلامی و فرمانداری‌ها می‌پردازد و همچنین شورای فرهنگی عمومی استان انتخاب شدم؛ دیگر نمایندگان نیز در شوراهای مختلف مانند برنامه‌ریزی، عمران و کارگروه اشتغال انتخاب شدند.

نقدعلی بیان داشت: سردار میرحیدری، فرمانده نیرو انتظامی استان اصفهان به این نشست آمدند و گزارشی درخصوص اقدامات این نیرو و وضعیت استان ارائه کردند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌چنین در این جلسه از آیت‌الله مهدوی نیز تذکرات و عرایضی را شنیدیم و ساز و کار و هماهنگی اموراتی که در ارتباط با اجرای وظیفه نظارتی مجمع و امورات مهم استان از قبیل مسائل آب و کشاورزی و ... به مجمع نمایندگان استان مربوط می‌شد را تحت بررسی قرار داده و تقسیم وظایفی انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول