اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جزئیات ساخت انیمیشن «سردار سلیمانی»/ اثری برای گروه سنی کودک و نوجوان

مدیر بخش فیلم نامه مرکز انیمیشن صبا، گفت: مجموعه انیمیشن «چهل شاهد» برای عام و گروه سنی نوجوان مناسب است. اما جون غالبا سعی شده تا از دوره کودکی شهدا استفاده شود، می تواند برای کودکان هم قابل استفاده باشد.

جزئیات ساخت انیمیشن «سردار سلیمانی»/ اثری برای گروه سنی کودک و نوجوان

«محبوبه سمیعی زفرقندی» مدیر بخش فیلم نامه مرکز انیمیشن صبا، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید انیمیشن سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر طرح این انیمیشن در واحد طرح و برنامه مورد بررسی و نگارش و تحقیق است. بخش ویژه سردار سلیمانی یک قسمت از مجموعه چهل شاهد را تشکیل می دهد.

وی همچنین بیان داشت: مجموعه انیمیشن «چهل شاهد» برای عام و گروه سنی نوجوان مناسب است. اما چون غالبا سعی شده تا از دوره کودکی شهدا استفاده شود، می تواند برای کودکان هم قابل استفاده باشد.

وی اظهارداشت: «محمدعلی صفورا» تهیه‌کنندگی این انیمیشن را به عهده دارد. مطالعه، نگارش و پیش تولید انیمیشن «زندگی تا شهادت سردار سلیمانی» با کیفیت  Full HD با تکنیک کمیک موشن در حال انجام است.

انیمیشن «چهل شاهد» شامل زندگی تا شهادت ۴۰ شهید انقلاب و دفاع مقدس است که نمایش اخلاق، رفتار و سبک زندگی آنان می‌تواند الگو و کلاس درسی برای مخاطبان تلویزیون باشد. همچنین مخاطب اصلی «چهل شاهد» نوجوانان هستند اما به دلیل نوع پرداخت داستان و تکنیک ساخت، خردسالان تا بزرگسالان نیز جذب این مجموعه خواهند شد.

به گزارش فارس، سه قسمت از مجموعه «چهل شاهد» که مربوط به زندگی شهیدان محمد منتظرقائم، محمد جهان آرا و عبدالحسین برونسی می‌شود ساخته و آماده نمایش است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول