اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

توئیچ حساب کاربری دونالد ترامپ را تعلیق کرد

شبکه اجتماعی توئیچ حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را تعلیق کرد. علت این اقدام نقض سیاست‌های این شبکه اجتماعی و انتشار مطالبی برای نفرت پراکنی اعلام شده است.

توئیچ حساب کاربری دونالد ترامپ را تعلیق کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، شبکه اجتماعی توئیچ که متعلق به آمازون است، بزرگترین پلتفرم پخش زنده ویدئو در دنیاست که به خصوص در میان علاقمندان به بازی های ویدئویی محبوبیت دارد. توئیچ در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شده و کاربرانی در سراسر جهان دارد. تعلیق حساب ترامپ در توئیچ بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است.

 

توئیچ در بیانیه ای که به این منظور صادر کرده، تعلیق حساب کاربری یادشده را موقت دانسته و علت آن را پخش بخش‌هایی از گردهمایی انتخاباتی اخیر ترامپ و بازپخش یکی از جلسات تبلیغاتی وی در سال ۲۰۱۶ دانسته که در آنها نفرت پراکنی و اظهارات تند موج می زند. در بخشی از این فیلم ها ترامپ اظهارات تندی را علیه مهاجران مکزیکی بر زبان می آورد.

توئیچ در بیانیه خود تصریح کرده که اجازه نفرت پراکنی در این شبکه اجتماعی را نمی‌دهد و بر مبنای همین سیاست گذاری حساب ترامپ را به طور موقت تعلیق کرده است. حساب ترامپ در توئیچ با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا از اکتبر گذشته راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول