اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا در آمریکا | ۴۴ هزار مبتلا و ۳۵۰ فوتی در بیست‌وچهار ساعت گذشته

آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از چهل‌وچهار هزار نفر در یک روز افزایش داشته است.

کرونا در آمریکا | ۴۴ هزار مبتلا و ۳۵۰ فوتی در بیست‌وچهار ساعت گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روند افزایشی مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده همچنان ادامه دارد و این در حالی است که بخش گسترده‌ای از افکار عمومی و همچنین سیاسیون آمریکا واکنش نامناسب کاخ سفید به شیوع این بیماری را عامل آن می‌دانند.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۴۴۷۳۴مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۳۴۶ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲،۶۸۱،۸۱۱ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۲۸،۷۸۳ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

پیش از این رئیس مؤسسه بهداشت جهانی دانشگاه هاروارد پیش‌بینی کرد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف سه ماه آینده و تا ماه سپتامبر به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

این در حالی است که «الکس اِیزار» وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا روز گذشته (دوشنبه) هشدار داد که زمان برای آمریکا برای تحت کنترل درآوردن شیوع ویروس کرونا رو به پایان است (جزئیات بیشتر).

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول