اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

برگزاری مراسم روز صنعت با حضور معاون اول و محدودیت‌های کرونایی

مراسم روز صنعت و معدن دقایقی دیگر با حضور معاون اول رئیس جمهور و با اعمال برخی محدودیت‌ها به دلیل شیوع کرونا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم روز صنعت با حضور معاون اول و محدودیت‌های کرونایی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن (10 تیرماه) امروز در حالی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت برگزار می‌شود که به دلیل شیوع کرونا، با محدودیت هایی مواجه است.

قرار است این مراسم تا دقایقی دیگر در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود و در آن از  ۲۹ برگزیده صنعتی و معدنی در ۷ محور تقدیر به عمل آید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در بیانیه ای به دلیل حضور محدود فعالان صنعتی، معدنی و تجار و همچنین نمایندگان رسانه‌ها عذرخواهی و اعلام کرد: مراسم روز ملی صنعت و معدن که هر ساله با حضور ارزشمند و پرشور صنعتگران و معدنکاران و تولید کنندگان توانمند و موفق کشورمان و همچنین نمایندگان تشکل های مختلف بخش خصوصی برگزار می شد، امسال به سبب محدودیت های کرونایی و الزام به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، به صورت محدود و نمادین برگزار می‌شود و بدینوسیله از فعالان اقتصادی و اصحاب رسانه که امکان حضورشان در این برنامه میسر نیست، پوزش خواسته می شود.

همچنین به گفته محمدرضا فیاض، رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت روز صنعت و معدن، امسال باید بیش از 2500 نفر از فعالان عرصه تولید و صنعت و‌ معدن در مراسم گرامیداشت این روز شرکت می کردند، اما به دلیل کرونا این مراسم به صورت محدود و در یک جمع سمبلیک با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول