اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

قریشی: ردّ پای هند در اقدامات تروریستی علیه پاکستان وجود دارد

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: شواهدی از ردّ پای سرویس جاسوسی هند در اقدامات تروریستی علیه پاکستان وجود دارد.

قریشی: ردّ پای هند در اقدامات تروریستی علیه پاکستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به حمله روز گذشته به ساختمان بورس این کشور در کراچی گفت: شواهدی از ردّ پای سرویس جاسوسی هند در اقدامات تروریستی صورت گرفته در پاکستان وجود دارد.

به گفته وی، سخنان و موضع‌گیری تند و تهدیدهای «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند در این زمینه علیه پاکستان و ایجاد بی‌ثباتی موجود است.

پاکستان اعلام کرد سخنان و موضع وزیر امور خارجه هند در مورد حمله روز گذشته به ساختمان بورس پاکستان در کراچی چیزی بیش از انکار و رد کردن دخالت هند نبوده است. در این بیانیه حقایق نادیده گرفته شده است.

بر اساس اعلام مقامات پاکستان، هویت یکی از مهاجمینی که روز گذشته به ساختمان بورس پاکستان در کراچی حمله کرده بودند، مشخص شد.

بر اساس اعلام یک مقام سازمان مقابله با تروریسم پاکستان، یکی از این مهاجمین که وابسته به گروه لشکر آزادی‌بخش بلوچستان بوده «سلمان» نام دارد و طی چند روز قبل از حمله نیز یک خودرو را به نام خود زده و با همان خودرو به محل ساختمان بورس آمده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول