اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مردم تنها در صورت نیاز از منزل خارج شوند/برای مقابله با کرونا نیازمند تجهیزات پزشکی هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از ورود به فاز جدید کرونا در استان خبر داد و گفت: در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته ایم و توصیه می‌شود مردم به غیر از شرایط ضروری از منزل خارج نشوند.

مردم تنها در صورت نیاز از منزل خارج شوند/برای مقابله با کرونا نیازمند تجهیزات پزشکی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، صبح امروز در حاشیه بازدید از دانشکده دندانپزشکی استان البرز با اشاره به اینکه روند شیوع ویروس کرونا در استان البرز سرعت گرفته است، گفت: استان البرز وارد فاز جدید از بیماری شده است و وضعیت البرز قرمز تقلی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه بیماری به خوبی کنترل شده بود، ادامه داد: هماهنگی و همکاری میان مردم و نهادهای اجرایی و نظارتی کمک کرد تا پیک اول بیماری را کنترل کنیم و امیدواریم بتوانیم پیک دوم بیماری را نیز به با همکاری و رعایت مردم پشت سر بگذاریم.

کریم اضافه کرد: سونامی جدید کرونا ویژه البرز نیست و در کل کشور به راه افتاده است، مردم باید رعایت کنند پروتکل‌های بهداشتی را عملی سازند تا بتوانیم این هجمه کووید 19 را هم پشت سر بگذاریم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص اینکه مبارزه با کووید 19 نیاز به تجهیزات تخصصی دارد، تصریح کرد: موضوع کووید 19 هر روزه نیاز به بررسی و ارائه راهکار دارد و مدیریت در لحظه می‌خواهد و علاوه بر این دسترسی به تجهیزات آی. سی. یو و نیاز به کادر پزشکی مجرب از اهم واجبات است. 

کریم ادامه داد: در فاز دوم مقابله با کرونا رسانه‌ها پای کار آمدند و در سطح شهر بر روی بیلبوردها اطلاع رسانی‌هایی انجام شده است اما تمام این‌ها به مردم برمی‌گردد که به جز در صورت لزوم از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول