اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جهادگران عرصه تولید به بهبود فضای کسب و کار کمک کنند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: جهادگران عرصه تولید به‌عنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی با تکیه‌بر توان ملی گامی فراتر از کشورهای منطقه در جهت بهبود فضای کسب و کار بردارند.

جهادگران عرصه تولید به بهبود فضای کسب و کار کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: نام‌گذاری این روز در تقویم رسمی کشور نشانگر نقش ارزنده و جایگاه رفیع این عرصه در تکامل اقتصادی کشور است.

وی تصریح کرد: جهادگران عرصه تولید به‌عنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی باید با تکیه‌بر توان ملی، تولید داخل و صادرت‌محور، توسعه صادرات و کنترل واردات و بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه برای گسترش زیرساخت‌ها و رشد سرمایه‌گذاری گامی فراتر از کشورهای منطقه در جهت بهبود فضای کسب و کار بیش از گذشته بردارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: بخش صنعت و معدن توانسته است با بهره‌گیری از سرمایه‌های فیزیکی متراکم‌شده، منابع طبیعی و مواد خام، نیروی انسانی و دانش فنی در تأمین بسیاری از مایحتاج زندگی انسان و رشد اقتصادی جوامع، نقش کلیدی ایفا کند.

تشنه‌دل اضافه کرد: روز صنعت و معدن در سالی که به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده، فرصتی است تا قدردان تلاش‌های همه صنعتگران، معدن‌کاران، مدیران، مهندسان  و کارآفرینان اندیشمند و خیرخواهی باشیم که به‌عنوان پیش‌قراولان عرصه اقتصادی با همت و صبوری برابر مشکلات سینه سپر کرده و با شایستگی ایستاده‌اند.

وی این روز را به کلیه تلاشگران عرصه تولید و نهضت ساخت داخل، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش به‌ویژه به صنعتگران و معدن‌کاران استان پهناور سمنان که از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی فراوانی برخوردار است و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تبریک گفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول