اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وعده بخشدار قرچک برای کنترل مگس‌ها در قشلاق جیتو/ فضولات حیوانی جابه‌جا می‌شود

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: از روز گذشته بارگیری فضولات از محل دپو شروع شده و اداره محیط زیست پاکدشت پیگیر است و ظرف چند روز آینده با توجه به حجم دپوی موجود در حال جابه‌جایی است و به هر حال مطالباتی که مردم داشتند امیدوارم در اسرع زمان برطرف شود.

وعده بخشدار قرچک برای کنترل مگس‌ها در

علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک در خصوص معضل مگس‌ها در دو روستای صالح آباد و قشلاق جیتو اظهار کرد: تقدیر و تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه که این موضوع را پیگیری کردند چون یکی از مطالبات مردمی بود و در این چند سالی که در حوزه بخش مرکزی شهرستان قرچک خدمت گذاری می‌کنیم تاکنون گزارشات مردمی مبنی بر مزاحمت از  وضعیت غیربهداشتی منطقه وجود نداشته است.

وی افزود: به محض مطرح شدن این موضوع از طریق خبرگزاری فارس طی مصاحبه‌ای که با اهالی روستا انجام شده بود سریعاً به این مسئله ورود پیدا کردیم.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک ادامه داد: متأسفانه گاوداری عباسی در حوزه استحفاظی شهرستان پاکدشت قرار دارد و فضولات حیوانی این مجموعه در  حوزه شهرستان قرچک در اراضی که مربوط به همین مجموعه بوده تخلیه شده است.

رشیدیان خاطرنشان کرد: با پیگیری و مکاتباتی که از طریق اداره محیط زیست شهرستان انجام گرفت، محیط زیست شهرستان پاکدشت اقداماتی را انجام داد و آن‌ها هم اطلاع نداشتند که این گاوداری در حوزه تقسیماتی پاکدشت است.

وی بیان کرد: این گزارش منجر به این شد که این دو دستگاه یک هم پوشالی براساس ضوابط و مقررات قانونی انجام دهند.

بخشدار مرکزی قرچک اظهار کرد: اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت به این مسئله ورود پیدا کرده، ضمن اینکه این گاوداری یک مجموعه پویایی است و نمی خواهیم خدای نکرده برای این مجموعه هم مشکلی پیش بیاید ولی اخطارهای قانونی در این خصوص داده شده است.

رشیدیان گفت: از روز گذشته بارگیری فضولات حیوانی از محل دپو مربوطه شروع شده و اداره محیط زیست پاکدشت پیگیر است و ان‌شاالله ظرف چند روز آینده با توجه به حجم دپوی موجود جابه‌جایی انجام می‌شود و به هر حال مطالباتی که مردم داشتند امیدوارم در اسرع وقت برطرف شود.

مخاطبان فارس با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس من با عنوان «مگس» معضل عجیب و غریب در ۲۰ کیلومتری تهران این سوژه را ثبت کرده بودند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول