اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سهل‌انگاری رانندگان در مراجعه تدریجی برای تمدید کارت سلامت/اعتبار کارت‌ها تا پایان تیرماه تمدید شد

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دو مرکز در شهرکرد و دو مرکز در فارسان و بروجن به منظور تمدید کارت سلامت رانندگان پیش‌بینی شده است، گفت: کارت سلامت رانندگانی که تا تاریخ 10 تیرماه اعتبار آن به پایان رسیده است تا پایان تیرماه جاری به صورت سیستمی تمدید می‌شود.

سهل‌انگاری رانندگان در مراجعه تدریجی برای تمدید کارت سلامت/اعتبار کارت‌ها تا پایان تیرماه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر دریافت پیامک اتمام اعتبار کارت سلامت توسط رانندگان، دیروز و امروز شاهد هجوم رانندگان به دو مرکز واقع در شهرکرد بودیم و این امر در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به شدت افزایش یافته است، خطرآفرین خواهد بود.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا به این موضوع اشاره کرد و گفت: خبرهای خوبی از بعضی از مراکز از جمله مرکز دریافت کارت سلامت، مراکز تعویض پلاک به گوش نمی‌رسد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کمرنگ و جمعیت زیادی بدون مدیریت در این مراکز حضور پیدا می‌کنند.

بهزاد عظیمی در این خصوص و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه به خاطر اینکه از تجمع رانندگان برای تمدید کارت سلامت جلوگیری کند تا تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری مهلت داده بود اما به دلیل سهل‌انگاری، رانندگان در این مدت جهت تمدید کارت سلامت اقدام نکردند و همین موضوع باعث شده است که از روز گذشته شاهد ازدحام جمعیت در مراکز صدور و تمدید کارت سلامت باشیم.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چند پزشک ویژه این کار در نظر گرفته شده است، افزود: قربانی مستقر در فلکه آبی، امیری مستقر در چهارراه استانداری شهرکرد، دیانی در فارسان و باقری در بروجن به منظور تمدید کارت سلامت رانندگان این شهرستان‌ها و مناطق همجوار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان به مرکز واقع در فلکه آبی مراجعه می‌کنند که همین موضوع باعث تجمع شده است، اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی که از روز گذشته صورت گرفته عده‌ای از جمعیت به مرکز چهارراه استانداری هدایت شده است.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه با توجه به درخواست تشکل‌های صنفی مبنی بر تمدید سیستمی کارت سلامت رانندگان به دلیل تجمع جمع کثیری از رانندگان در مراکز معاینات سلامت شغلی، کارت سلامت رانندگانی که تا تاریخ 10 تیرماه اعتبار آن به پایان رسیده است تا پایان تیرماه جاری به صورت سیستمی تمدید می‌شود، توضیح داد: رانندگان می‌توانند با مراجعه تدریجی به مراکز معاینات سلامت شغلی کارت سلامت خود را تمدید کنند و قابل ذکر است که این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و عواقب آن به عهده راننده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز در این باره گفت: با توجه به تصمیم جلسه امروز چهارشنبه 10 تیرماه ستاد مبارزه با کرونای استان تمامی کارت‌های سلامت رانندگان تا پایان تیرماه تمدید شد و این افراد به مروز زمان تا پایان مهلت داده شده می‌توانند به مراکز اخذ کارت سلامت مراجعه و از تجمع خودداری کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول