اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها در ارومیه اجرایی می‌شود

رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌های ارومیه اجرایی می شود.

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها در ارومیه اجرایی می‌شود

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با توجه به بیماری کرونا، الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها را ضروری دانست و اظهار داشت: سال‌های گذشته فراخوان‌هایی برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها داده شد و چند شرکت نیز اعلام آمادگی کرد ولی در آن برهه توافقی انجام نشد.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۶۰ تاکسی در ارومیه فعال است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا تنها ۳۰درصد تاکسی‌های ارومیه فعال بوده و بیشتر به صورت گردشی فعالیت می‌کنند.

رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: هم اکنون با توجه به حساسیت موضوع، زمینه برای عقد قرارداد با یک شرکت برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها فراهم شده و به زودی عملی می‌شود.

مژدهی‌فر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی توزیع شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و ۳۵۰ طلق جدا کننده بین مسافر و راننده نیز در بین تاکسی‌های ارومیه نصب شده ولی برخی رانندگان پس از مدتی این طلق‌های جدا کننده را برداشته و استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر از ۲۹۳ اتوبوس خصوصی ارومیه تنها ۱۰۰ اتوبوس فعال است و اتوبوس‌های بخش ملکی نیز فعالیت ندارند.

رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۱۵ بازرس در سطح شهر ارومیه رانندگان تاکسی را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: تعداد نیروی بازرسی نسبت به تاکسی‌های فعال کم است و بنابراین از همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا سازمان بتواند به بهترین نحو نظارت داشته و برخورد داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول