اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت سازمان اوقاف از پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکترا

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سازمان اوقاف در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های خود از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.

حمایت سازمان اوقاف از پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکترا

سیدایمان موسوی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا در سال ۱۳۹۹ نیز همانند سال‌های گذشته از پایان‌نامه و رساله دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در خصوص برخی از موضوعات که توسط گروه پژوهش اداره کل برنامه‌ریزی، نظارت و تحول سازمانی این سازمان اعلام‌ شده، حمایت و نسبت به تدوین آن‌ها اقدام کند.

وی افزود: این اقدام بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده توسط سازمان اوقاف در جهت انجام پژوهش و تحقیق در خصوص رسالت و مأموریت‌های سازمانی از طریق راهکار‌های علمی و کاربردی، حول محور‌های مختلف است تا با انجام تحقیق و پژوهش و با استفاده از شیوه‌های پژوهشی به نتایج علمی برسد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: از کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا دعوت می‌کنیم تا موضوع پایان‌نامه و رساله خود را از موضوعات اعلام‌شده توسط سازمان اوقاف انتخاب کنند.

موسوی‌فر تصریح کرد: پایان‌نامه‌هایی که از میان موضوعات اعلامی انتخاب‌ شده و در راستای مأموریت‌ها و سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه باشد و به این سازمان در رفع موانع و مسائل پیش رو کمک کند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی از دیگر شرایط حمایت از این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را کاربردی بودن دانست و خاطرنشان کرد: پایان‌نامه‌های تهیه شده باید قابلیت پیاده‌سازی هم داشته باشند و نتایج حاصله آنها نیز کاملاً دقیق بوده و مهم‌تر از همه اینکه تمام مراحل از انتخاب عنوان گرفته تا دفاع باید با هماهنگی این سازمان انجام بگیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول