اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قبایی زاده: کارهای لیگ بوکس روی غلطک افتاده/ هیچ تاریخی برای آغاز مسابقات قطعی نیست

دبیر فدراسیون بوکس گفت: مطمئن باشید بعد از چند سال وقفه، لیگ امسال مسابقات پرثمر و مفیدی برای بوکس ایران خواهد بود.

قبایی زاده: کارهای لیگ بوکس روی غلطک افتاده/ هیچ تاریخی برای آغاز مسابقات قطعی نیست

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون بوکس، اظهار داشت: جلسه ای را با رئیس و سایر مسئولان فدراسیون در خصوص فعالیت های پیشروی فدراسیون داشتیم. هم اکنون تمام کارهای اداری فدراسیون جهت اقدامات بخش ها و کمیته‌های مختلف انجام شده و به محض اینکه مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود، تاریخ ها را برای اجرایی کردن برنامه هایمان اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: بخاطر بیماری کرونا، از حالا برای انجام کارهای فدراسیون هیچ تاریخی قطعی نیست. منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان که نهاد بالادستی ما است، مجوز فعالیت های بوکس را بدهد.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین کارهای این روزهای فدراسیون به سرانجام رساندن لیگ است، عنوان کرد: کارهای لیگ هم روی غلطک افتاده است. با تیمها جلسه داشتیم و تمام موارد برگزاری بررسی شده است. مطمئن باشید بعد از چند سال وقفه، لیگ امسال مسابقات پرثمر و مفیدی برای بوکس ایران خواهد بود. چند هفته آینده نیز جلسه نهایی در مورد قرعه‌کشی و سایر کارها انجام خواهد شد.

 وی در خصوص اینکه احکام سازمان لیگ به افراد چه زمانی داده خواهد شد، گفت: احکام و پست های مختلف اعضای سازمان لیگ مشخص نیست و هنوز حکمی برای کسی نزده‌ایم. 

قبایی زاده در مورد حضور صالحی‌امیری در فدراسیون بوکس، خاطر نشان ساخت: از رییس کمیته ملی المپیک قدردانی می کنم که همیشه از بوکس حمایت می کنند. وی با حضور در فدراسیون باعث دلگرمی ما شدند و در یک جلسه صمیمی از مشکلات با خبر شدند. با حمایت مسئولان ورزش، فدراسیون نیز برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول