اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶۷ پایگاه آماده سنجش از نو آموزان بدو ورود به مدرسه در استان تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به افزایش ۱۳ پایگاه سنجش نسبت به سال گذشته ، گفت: امسال با ۶۷ پایگاه سنجش تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به اولیاء و خانواده‌ها ارائه دهیم.

۶۷ پایگاه آماده سنجش از نو آموزان بدو ورود به مدرسه در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه ستاد سنجش که صبح امروز در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این شرایط کرونایی و گسترش آن در سطح جهانی باید بتوانیم در این شرایط دشوار با مدیریت درست کمترین آسیب را متوجه دانش‌آموزان کنیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ پایگاه سنجش نسبت به سال گذشته ، تأکید کرد: امسال با ۶۷ پایگاه سنجش تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به اولیاء و خانواده‌ها ارائه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: برای حفظ سلامت مراجعین عزیز روزانه فقط ۲۰نفر نوآموز مورد پذیرش قرار خواهد گرفت تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری شود.

صیدلو با اشاره به اینکه برای رفاه حال اولیای گرامی ساعت پذیرش نیز یک ساعت اضافه شده است، گفت: نوبت دهی به مدارس از طریق سامانه امکان پذیر است و خانواده‌ها و اولیای گرامی از طریق مدرسه‌ای که ثبت نام کرده‌اند به نزدیک‌ترین پایگاه سنجش معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته ۹۵هزار و ۸۹۶هزار نوآموز در شهرستان‌های استان تهران مورد پذیرش قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: تلاش همکاران ما در اداره استثنایی بر این است تا با نهایت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مطلوب‌ترین خدمات را در اختیار شهروندان گرامی قرار دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول