اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

واگذاری‌ املاک دولتی به بخش خصوصی شفاف باشد/ نظارت مجلس برای مبارزه با فساد تقویت شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات موجود در جامعه که بیکاری افراد را نیز به دنبال داشته واگذاری‌های املاک دولتی به بخش خصوصی بوده که بسیاری از این واگذاری‌ها روند دقیق حقوقی را طی نکردند.

واگذاری‌ املاک دولتی به بخش خصوصی شفاف باشد/ نظارت مجلس برای مبارزه با فساد تقویت شود

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در جامعه اظهار کرد: نگاه ما در حوزه مبارزه با فساد مشخص است و قبل از شروع کار مجلس این کار را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب تا مبارزه با فساد نباشد عدالت اجرا نخواهد شد گفت: نگاه و موضع‌گیری‌های رئیس مجلس و نمایندگان این است که مجلس قبل از اینکه سمت قانونگذاری برود باید جنبه‌های نظارتی را تقویت کند که یکی از موضوعات آن مبارزه با فساد است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پاکدستی، روحیه جهادی و انقلابی می‌توان جلوی فساد را گرفت تأکید کرد: کسی که وامدار دیگری نباشد به طور حتم می‌تواند موفق باشد.

وی با بیان اینکه افرادی که در مقابله با فساد موفق نبودند یا توانمندی نداشتند یا پاکدست نبودند تاکید کرد: پاکدستی و مقابله با مفسدان بدون ملاحظه‌کاری و برخورد با آنها در هر جایگاهی مورد توجه است که خوشبختانه این روحیه و نگاه در اکثر نمایندگان مجلس وجود دارد.

فلاحی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در جامعه که بیکاری افراد را نیز به دنبال داشته واگذاری‌های املاک دولتی به بخش خصوصی بوده است گفت: بسیاری از این واگذاری‌ها روند دقیق حقوقی را طی نکردند که در استان نیز با مواردی مواجه هستیم و با پیگیری‌ها برخی برگشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای واگذاری املاک دولتی به بخش خصوصی مشکلاتی وجود دارد که در حال حاضر نیز مشکلات مسکن و ... اضافه شده است خاطرنشان کرد: برخورد با دلالان حوزه مسکن و ... به عنوان مفسدان اقتصادی و اخلالگران زندگی اجتماعی باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول