اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از توان دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود در مقابله با کرونا

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود گفت: این دانشکده توان علمی و تجهیزاتی خود را برای مقابله با ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مردم بسیج کرده است.

استفاده از توان دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مراسم تقدیر از رئیس و کارکنان دانشکده فنی دختران شاهرود در زمینه برگزاری کارگاه‌های جهادی تولید ماسک و البسه پزشکی ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود برگزار شد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در این مراسم با تقدیر از حضور مسؤولان سپاه و بسیج دانشجویی گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بهره گرفتن از ظرفیت‌های کشور برای رفع مشکل مردم در حوادث و بحران‌ها، دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود به فرمایشات رهبری لبیک گفتند.

سکینه ماندگارزاد گفت: با شیوع ویروس کرونا، دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در راستای ایفای رسالت و مسؤولیت اجتماعی به‌عنوان یک دانشکده جامعه‌محور با طی فرایند لازم، به راه‌اندازی کارگاه تولید و عرضه ماسک‌های بهداشتی و ژل‌های ضدعفونی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به ماهیت کاربردی بودن، ظرفیت تجهیزات و منابع انسانی موجود رسالتش در جامعه بیشتر است، گفت: آنچه این روزها شاهد انجام آن هستیم، جزو وظایف ذاتی آموزش مهارتی به شمار می‌رود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود افزود: با توجه به شیوع کروناویروس و لزوم رعایت مراقبت‌های بهداشتی توسط شهروندان و نیاز مبرم مردم و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به اقلام ضروری مانند ماسک و ژل بهداشتی، دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود اقدام به تولید این محصولات کرد.

ماندگارزاد با تأکید بر این‌که دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود توان علمی و تجهیزاتی خود را در این روزهای سخت برای خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی بسیج کرده است، اظهار کرد: این دانشکده در خط مقدم جبهه مبارزه با شیوع این بیماری در حال تلاش شبانه‌روزی است و تا ریشه‌کنی کامل این بیماری با حداکثر توان به تلاش خود ادامه خواهد داد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این مراسم با تقدیر از زحمات همه جهادگران عرصه سلامت جامعه از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در تولید ماسک و گان رایگان و در اختیار قرار دادن آن به مراکز درمانی و عموم مردم تجلیل کرد.

حسینعلی محمدی گفت: این مجاهدت‌ها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب بالایی است و امیدواریم خداوند در این دنیا و آخرت جزای خیر و عاقبت‌به‌خیر نصیب همه گرداند.

در این مراسم که با حضور معاون تعلیم و تربیت سپاه و مسؤولان بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در دفتر رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود برگزار شد، با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس و کارکنان در این دانشکده در مقابله با کرونا تجلیل شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول