اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تمدید مجدد بخش دانشجویی جشنوارۀ تئاتر مقاومت

دبیر اجرایی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت از تمدید مجدد بخش دانشجویی این جشنواره خبر داد.

تمدید مجدد بخش دانشجویی جشنوارۀ تئاتر مقاومت

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، توحید معصومی دبیر اجرایی این جشنواره گفت: با توجه به نیاز فعالان تئاتر دانشجویی به زمان بیشتر برای تکمیل آثار نمایشی، و با عنایت به تعطیلی مراکز آموزش عالی و حضور نسبی دانشجویان در دانشگاه‌ها، با هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره مقرر شد تا مهلت ارسال آثار در این بخش مجدداً تا ۱۵ تیرماه تمدید شود، تا علاقه‌مندان بیشتری بتوانند در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری شرکت کنند. 

معصومی استقبال از بخش‌های مختلف این جشنواره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حجم آثار رسیده به دبیرخانۀ جشنواره برای ما بسیار دلگرم کننده است اما هنوز هم بسیاری از هنرمندان و علاقه‌مندان در مرحلۀ نهایی کردن طرح‌ها و آثار خود هستند و درخواست تمدید مجدد بخش‌ها را دارند؛ ولی با توجه به برنامه‌ریزی‌های ستاد برگزاری جشنواره، ما فقط توانستیم در بخش دانشجویی مهلت ارسال آثار را بار دیگر تمدید کنیم.

مشاور عالی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس افزود: علاقه‌مندان در بخش دانشجویی و صحنه‌ای می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ تیرماه آثار خود را از طریق پایگاه رسمی جشنواره، به نشانی www.rtfestival.ir  ثبت و با دریافت کد رهگیری اثر خود را به دبیرخانۀ جشنواره ارسال نمایند. 

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول