اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۴ نفر اراذل و اوباش معروف ورامین دستگیر شدند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران گفت: در طرح ضربتی که با دستور دادستان ورامین انجام شد ۱۴ نفر از اراذل و اوباش معروف ورامین طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.

۱۴ نفر اراذل و اوباش معروف ورامین دستگیر شدند

سرهنگ داریوش صادقی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص دستگیری اراذل و اوباش معروف ورامین، اظهار کرد: این طرح با دستور دادستان ورامین و برای برقراری امنیت بیشتر در جامعه صورت گرفت و این افراد گاهاً در محله‌ها اقدام به ناامنی و ایجاد مزاحمت می‌کردند و امنیت عمومی جامعه را بر هم می‌ریختند.

وی ادامه داد: این افراد طی عملیات پلیسی که با مشارکت پلیس انتظامی شهرستان ورامین انجام شد موفق شدند تمامی افراد را شناسایی شده را دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران افزود: یکی از اراذل و اوباش به دلیل ترس پلیس و برای گمراه کردن اقدام به چاپ اعلامیه فوت خود کرده بود که بعد از بررسی‌ها مشخص شد هیچ گواهی فوتی برای این اراذل و اوباش معروف صادر نشده و فرد مورد نظر در قید حیات است.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: این اراذل و اوباش در یکی از دامداری‌های بخش جوادآباد مخفی شده بود با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: پلیس امین مردم است و در خصوص آسایش و امنیت مردم با هیچ کس شوخی ندارد و هر کس که بخواهد امنیت جامعه را برهم بزند با وی به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در پایان اظهارکرد: افراد دستگیر شده بعد از سپری کردن تحقیقات اولیه به دادگستری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول