اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هاشمی: برای دویدن در اولین مسابقه لحظه شماری می‌کنم

ملی پوش سابق دوومیدانی گفت: مدت‌ها بود رقابتی نداشتم و به همین خاطر برای حضور در اولین مسابقه لحظه شماری می‌کنم.

هاشمی: برای دویدن در اولین مسابقه لحظه شماری می‌کنم

سجاد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تمریناتش اظهار داشت: از سال 86 تاکنون چنین تمریناتی را نداشتم و واقعا با انگیزه کار می‌کنم. در زمان کرونا هم هیچ وقت تمریناتم تعطیل نشد و خوشبختانه مسئولان ورزش تبریز نیز حمایت خوبی از من داشتند. وقتی دیدند با چه انگیزه‌ای دارم، امکانات را در اختیارم گذاشتند.

وی با اشاره به حضور در اولین رقابت در سال جدید عنوان کرد: شاید باورتان نشود، اما برای مسابقه جایزه بزرگ لحظه شماری می‌کنم تا خودم را نشان دهم. قرار است بعد از دو سال در هوای آزاد بدوم. آخرین بار سال 97 بود که آن هم در 100 متر دویدم که شرایط خوبی نداشتم. اگر بخواهیم 400 متر هم حساب کنیم به 4 سال می‌رسد.

ملی پوش سابق دوومیدانی در مورد اینکه مبتلایان به کرونا زیاد شده گفت: امیدوارم این مسابقه لغو نشود. البته وقتی فوتبال برگزار می‌شود، دیگر دوومیدانی که خیلی راحت تر است. چون خود به خود فاصله وجود دارد.

هاشمی در مورد شرایط دوومیدانی کشور تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود، چون الان همه بلاتکلیف هستند و هیچ چیز مشخص نیست. سرپرست هم نمی‌تواند برنامه بلند مدت داشته باشد و کارها موقتی است.

دونده 400 متر کشورمان که سابقه حضور در المپیک 2012 لندن را در کارنامه دارد،در پاسخ به این سوال که آیا برای المپیک 2021 هم برنامه دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم از الان بگویم که سهمیه را می‌گیرم. پله پله جلو می‌روم تا ببینم چه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول