اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حوزه سلامت در سراب متحول می شود/ بیمارستان ۵۰ تختخوابی ارتش در سراب

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از توسعه حوزه سلامت سراب دربخش‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

حوزه سلامت در سراب متحول می شود/ بیمارستان ۵۰ تختخوابی ارتش در سراب

یوسف داودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سراب از توسعه حوزه سلامت سراب در بخش‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اظهار داشت: در نشست مشترک روز گذشته با دکتر نمکی وزیر بهداشت و مسوولان دانشکده علوم پزشکی سراب، راهکارهای توسعه هدفمند دانشکده علوم پزشکی سراب مورد بررسی قرار گرفت و برای موارد مطروحه دستورات راهگشا و مساعدت‌های لازم از طرف وزیر بهداشت و درمان صورت گرفت که اهم این موارد مورد اشاره قرار می‌گیرد.

نصب و راه‌اندازی ام.ار.آی/ بیمارستان ۵۰۰تختخوابی و توسعه دانشکده‌های آموزشی

وی افزودبا توجه به نیاز مبرم و بسترسازی مناسب صورت گرفته از طرف بیمارستان سراب نصب و راه‌اندازی ام.ار.آی مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم سراب در مجلس گفت: با توجه به اختصاص ۳۰ هکتار زمین در اراضی نزدیک به روستای اسفستان و نیز اعلام آمادگی خیر بزرگواری برای تامین بخشی از هزینه احداث بیمارستان دستور لازم از طرف وزیر صادر و مقرر شد چند ساختمان آموزشی هم در کنار آن ایجاد شود.

داودی ادامه داد: ساختمان کلینیک تخصصی دوزدوزان ِتوسط خیر دوزدوزانی احدات شده هر چه سریع‌تر دستور تجهیز و راه‌اندازی آن صادر شد.

گسترش رشته‌های دانشگاهی

وی  تصریح کرد: با توجه به وجود دانشکده علوم پزشکی و مصوبه کلان منطقه ۲ آموزشی کشور درخواست شد تا در رشته‌های دانشگاهی تغذیه، بهداشت محیط بهداشت حرفه‌ای و کارشناسی فوریت‌های پزشکی در دانشکده علوم پزشکی برای نیم سال آتی پذیرش شود و در این زمینه وزیر بهداشت دستورهای لازم را صادر کرد.

بیمارستان ۵۰ تختخوابی ارتش

نماینده مردم سراب در مجلس گفت: نظر به دایر بودن بیمارستان ارتش تیپ ۴۰ پادگان سراب در سال‌های قبل و وجود بستر لازم مقرر شد تا بیمارستان ۵۰ تختخوابی با مشارکت دانشکده علوم پزشکی سراب در پادگان راه‌اندازی شود و همچنین دستور تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه و تجهیز بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی صادر و در یک مورد با اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای راه‌اندازی بخش پی.سی.آر در آزمایشگاه برای  انجام تست‌های کرونا موافقت شد و نیز ۲۰۰ میلیارد ریال در دو نوبت به دانشکده علوم پزشکی سراب برای رفع مشکلات مالی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/60010/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول