اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

سامانه کارگزاری آگاه به وضع پایدار برگشت

مدیر عامل کارگزاری آگاه گفت: با تلاش همکاران فنی وضعیت سامانه معاملات کارگزاری آگاه به وضع پایدار برگشت.

سامانه کارگزاری آگاه به وضع پایدار برگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعد از حادثه غیرمترقبه که چهارشنبه 4 تیرماه 99 در سامانه معاملات کارگزاری آگاه که روز عرضه اولیه سهام سرمایه‌گذاری پویا بود، روی داد، سامانه‌های برخط این کارگزاری دچار مشکل شده و تعدادی از مشتریان این کارگزاری با مشکل روبرو شدند.

در این زمینه تعداد 26 هزار و 324 نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت عنوان «به مشکلات مشتریان کارگزاری آگاه رسیدگی شود» و نیز تعداد 128 نفر با ثبت عنوان «کارگزاری آگاه سیستم نرم افزاری خود را ارتقاء دهد» خواستار پیگیری خبرنگار فارس و پاسخ مسئولان مربوطه شدند.

خبرنگار فارس در این زمینه امروز هم با محمدرضا سرافراز یزدی تماس گرفت که وی گفت: ما همچنان مشغول رفع مشکلات هستیم، اما این خبر را بگویم، سامانه‌های معاملات کارگزاری آگاه به وضعیت پایدار رسیده و تعداد مشتریان و تعداد تقاضاها برای خرید و فروش به اندازه شرایط قبل از حادثه رسیده و تقریبا وضعیت پایدار شده است.

وی در عین حال گفت: برخی از مشکلات ریز وجود دارد که به مرور و در طی انجام کار به وسیله متخصصان داخلی رفع می‌شود. 

مدیرعامل کارگزاری آگاه در مورد سوال برخی مشتریان که چرا نمی‌توان با سامانه‌های دارای فیلترشکن وارد سامانه معاملات آگاه شویم، افزود: نرم افزار وی پی ان یا فیلتر شکن برای هیچ کارگزاری داخلی استفاده نمی‌شود، زیرا دلیلی ندارد که یک سامانه داخلی که با اینترنت معمولی در دسترس است و نیازی به فیلتر شکن نیست، چون استفاده از فیلترشکن قانونی نیست و هر کس می‌تواند با دسترسی آی پی مشخص وارد سامانه شود.

سرافراز یزدی همچنین در مورد اینکه آیا نرم افزار سامانه معاملات موبایلی در دسترس قرار گرفته، گفت: از دیروز و امروز هم نرم افزار موبایلی معاملات کارگزاری آگاه راه افتاده که البته یک مشکل فنی کوچکی داشت که ظرف امروز و فردا حل می‌شود. امروز شرایط خیلی خوبی بود و به شرایط قبل از بحران رسیدیم. 

وی همچنین در مورد اینکه فردا عرضه اولیه سهام شرکت سیمان تامین است، مشتریان آگاه آیا با مشکل مواجه نمی‌شوند گفت: برای خرید عرضه اولیه سیمان تامین از روز قبل طبق روال امکانی فراهم کرده‌ایم که مشتریان بتوانند درخواست خود را به صورت آفلاین ارائه کنند و به محض اینکه ثبت تقاضا از ساعت 7:30 دقیقه چهارشنبه آغاز شود، تقاضای آنها ثبت می‌شود.

مدیرعامل کارگزاری آگاه همچنین در مورد جبران خسارت مشتریان کارگزاری آگاه گفت: باید همه کسانی که متقاضی جبران خسارت هستند، در سامانه اعلام شده باشگاه مشتریان آگاه ثبت نام کنند و پس از آن اقدام می‌کنیم.

سرافراز یزدی در پایان عنوان کرد: هم اکنون به وضعیت پایدار رسیده‌ایم و تعداد مشتریان و تقاضای آنها به اندازه روزهای قبل از حادثه رسیده است و مرتب سامانه‌ها را بهتر می‌کنیم. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول