اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جلسه شعر در آستان امام مهربانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با میلاد با سعادت امام مهربانی؛ امام رضا(ع) جلسه شعر خوانی در جوار حرم رضوی به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود.

جلسه شعر در آستان امام مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم(ع)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان خراسان رضوی شب شعر رضوی را برگزار می‌کند.

مدیرکل کانون  پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه این شب شعر تحت عنوان «شوق حضور» با حضور شاعران برجسته کشوری و اعضا و مربیان مراکز کانون سراسر کشور و شاعرانی از استان برگزار می‌شود، افزود: در این محفل معنوی و ادبی تعدادی از شاعران به قرائت آثار خود در مدح و منقبت حضرت ثامن الحجج(ع) و ائمه اطهار(ع) می‌پردازند.

وی در ادامه از حضور واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان خراسان رضوی در کنار حرم مطهر خبر داد و گفت: با وجود فضای موجود و محدویت‌های اعمال شده سعی کردیم بستری برای ارتباط و عرض ارادت به ساحت حضرت ثامن الحجج (ع) در کنار بارگاه نورانی برای عاشقان و دلباختگان آن حضرت در فضای مجازی فراهم کنیم.

زره ساز یادآور شد: این جلسه شعر چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 17 از طریق لینک پخش زنده سراسری live.kpf.ir/ch/ziyarat برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول