اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ثبت نام بیش از 21 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از ثبت نام بیش از 21 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

ثبت نام بیش از 21 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه،  احمد مرزبان ظهر امروز در دیدار با فرماندار ساوه از ثبت نام 21 هزار و 374 نفر طی 3 فاز در طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در استان مرکزی قدم‌های خوبی برای مسکن ملی برداشته شده و تا امروز 5 هزار و 450 نفر از این افراد نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به تامین زمین در همه شهرهای استان برای ساخت مسکن ملی افزود: از 8 هزار و 890 واحد که در طرح اقدام ملی مسکن برای استان در نظر گرفته شده تاکنون زمین برای ساخت 5 هزار و 400 واحد تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید بر اینکه در ساوه یک قدم جلوتر از سایر نقاط استان هستیم افزود: در شهر ساوه 2 قطعه زمین در شهرک علوی به مساحت 2.7 هکتار و یک قطعه زمین در شهرک فجر به مساحت 2.9 هکتار جمعا برای 800 واحد در نظر گرفته شده و تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بعنوان کارگزار و مجری طرح شده است. 

مرزبان ضمن ابراز امیدواری برای خانه دار شدن همه مردم افزود: مرحله اول در شهرک علوی ساوه انجام شده و کار تا برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار پیش رفته است که امیدواریم با انتخاب پیمانکار هرچه سریعتر مراحل بعدی انجام شود.

وی در ادامه از پرداخت تسهیلات برای بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و تصریح کرد: بسته‌ای حمایتی برای سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده است که در شهر اراک 220 میلیون تومان و در سایر شهرها 180 میلیون تومان خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: انبوه سازان و افرادی که قصد ساخت و ساز در بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی را دارند در صورت استفاده از فناوری های نوین امکان استفاده از این تسهیلات را خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول