اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخذ مجوز، شرط فعالیت ورزشکاران مشمول خدمت وظیفه عمومی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران شرط ادامه فعالیت ورزشکاران مشمول خدمت وظیفه عمومی را اخذ مجوز از سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد.

اخذ مجوز، شرط فعالیت ورزشکاران مشمول خدمت وظیفه عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، وحید بریمانی گفت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده و تصمیمات اتخاذ شده در نشست تعاملی با معاونت وظیفه عمومی استان با مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران کلیه ورزشکاران مشمول وظیفه عمومی از زمان ورود به سن مشمولیت در 18 سالگی تمام تا پایان 50 سالگی باید برای روشن شدن وضعیت خدمت وظیفه عمومی به مراکز خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +10 ) مراجعه و برای ادامه فعالیت ورزشی حرفه ای و قهرمانی خود مجوز دریافت کنند.

وی افزود: کلیه ورزشکاران حرفه‌ای شاغل در لیگ های برتر کشوری و نفرات اصلی تیم ملی با معرفی وزارت ورزش و جوانان و دریافت مجوز از پلیس +10 می‌توانند، حداکثر تا سن 28 و 30 سالگی اعزام خود را تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: کلیه مشمولان ورزشکار برای دریافت مجوز خروج از کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه services.epolice.ir از طریق سپردن ضمانت شخصی و یا در قالب تیم‌های ورزشی با ضمانت وزارت ورزش وجوانان مجوز خروج موقت از کشور را دریافت کنند.

بریمانی افزود: در صورت روشن نشدن وضعیت خدمتی و نداشتن مجوز فعالیت ورزشی از ادامه فعالیت ورزشکاران مشمول وظیفه عمومی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول