اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم نسبت به کم‌توجهی مسؤولان گلایه دارند/ برخی پیمانکاران بیت المال را هدر می‌دهند

امام جمعه شهرستان قدس نسبت به ملاقات نکردن مسؤولان با مردم و نبود نظارت بر تخلفات پیمانکاران تذکر داد.

مردم نسبت به کم‌توجهی مسؤولان گلایه دارند/ برخی پیمانکاران بیت المال را هدر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان قدس و اولین جلسه در سال جدید که امروز در سالن جلسات حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که سال‌ها در جامعه اسلامی مسؤولیت‌های مختلف داشتند امروز نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب می‌نویسند و القای ناکارآمدی ایشان را می‌کنند، کسی که این نامه را نوشته خود سال‌ها در رأس امور کشور بوده و در تشخیص مصلحت نظام و بازنگری قانون اساسی و مجلس و دستگاه قضایی مسؤولیت داشته است. حال که تاریخ مصرفش تمام شده، مدیریت کشور را ناکارآمد می‌خواند! 

وی افزود: این‌ها جریان دشمن در لباس افراد داخلی است که متأسفانه در لباس مقدس روحانیت نفوذ کرده است و از ولایت جدا شده‌اند و هرکس از ولایت فاصله بگیرد و در مسیری که انتخاب کرده هرچه با سرعت حرکت کند، سرعت حرکتش فاصله او را تا مقصد دورتر می‌کند. اینها خود را رسوا می‌کنند و تاریخ نمونه‌هایی از این‌ها داشته است. 

امام جمعه شهرستان قدس گفت: در اصلاح الگوی مصرف لازم است مسؤولان نسبت به مصرف بیت المال توجه داشته باشند، اهمیت به وقت مردم نیز توجه به بیت‌المال است و مردم از ملاقات نکردن و کم توجهی مسؤولان نسبت به رسیدگی مشکلات گلا‌یه‌مند هستند.

حجت الاسلام جوکار تأکید کرد: مسؤولان درِ اتاق‌های خود را باز کنند و خودشان از اتاق‌ها بیرون بیایند و میان مردم بروند، مسؤولان برخورد کریمانه با مردم داشته باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها با احترام برخورد کنند و ساعاتی از روز را برای ملاقات با مردم اختصاص دهند. 

وی با اشاره به دستگاه‌‌های خدمات رسان و نظارت به کار پیمانکاران، گفت: برخی پیمانکاران تخلف کرده و هزینه‌ها را هدر می‌دهند و نظارتی بر کار آن‌ها نمی‌شود و در این مورد لازم است اداره آب توجه‌ ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. در چند روز گذشته قطعی و هدر رفت آب در نقاط مختلف شهر گزارش شد و مشکلات فاضلاب هنوز در شهر وجود دارد. 

امام جمعه شهرقدس یادآور شد: راه‌آهن تعهدات فراوان داده و نسبت به همه تعهدات عمل نکرده است و مردم دچار مشکل هستند. 

حجت الاسلام جوکار بیان کرد: در شهرقدس تعداد تخت‌های بیمارستانی صفر است و می‌طلبد مشکل بیمارستان و تأمین تجهیزات مورد نیاز و دیالیز بیماران هرچه زودتر برطرف شود؛ در این شهر محلی برای استقرار هلال احمر نداریم این درحالی است که بالغ بر ۴۰۰هزار نفر جمعیت در این شهر زندگی می‌کنند  در حالی که در شهر ۴۰هزار نفری هلال احمر اداره‌ای برای فعالیت دارد.  

وی گفت: چند ماه پیش قرار بود با دریافت مجوز فرمانداری تعداد پایگاه‌های اورژانس از ۵ پایگاه به ۱۰ پایگاه افزایش یابد ولی هنوز خبری نیست و اگر آنها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند باید پیگیری‌ها جدی‌تر انجام شود. 

امام جمعه شهرستان قدس تصریح کرد: در سال جهش تولید لازم است کارگروه رفع موانع تولید در محل واحد تولیدی و صنعتی با جدیت بیشتر برگزار و مسائل موانع تولید برطرف شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول