اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فسادهای پنهان و آشکار قابل تحمل نیست/ عزم جزم مجلس یازدهم در مبارزه با فساد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فسادهای پنهان و آشکار برای مردم قابل تحمل نیست، گفت: از این منظر به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی تاکید شده که مبارزه با فساد یکی از کلیدواژه‌های اساسی آنان باید باشد.

فسادهای پنهان و آشکار قابل تحمل نیست/ عزم جزم مجلس یازدهم در مبارزه با فساد

علی بابایی‌کارنامی امروز درباره اراده و جدیت مجلس یازدهم باتوجه به بیانات اخیر رهبری در بحث مبارزه با فساد و قطع کردن دست مفسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: یکی از رویکردهای قوای سه گانه براساس مطالبات رهبری بحث مبارزه با فساد است که به‌صورت جدی در مجلس یازدهم دنبال خواهد شد.

*فسادهای پنهان و اشکار برای مردم قابل تحمل نیست

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در دستگاه‌ها فسادهای پنهان و آشکار بوده که برای مردم قابل تحمل نیست، افزود: از این منظر به مسوولان دستگاه‌های اجرایی تاکید شده که مبارزه با فساد یکی از کلیدواژه‌های اساسی آنان باید باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  عزم مجلس جزم است که علیه فساد به صورت ریشه‌ای مقابله کند که این راه باید ادامه یابد، اضافه کرد: در این زمینه باید مدلی تعریف شود که به طور شعاری و یک روزه و دو روزه نباشد.

*اقدام عاجل در تدبیر لوایح و برنامه‌های مبارزه به فساد

بابایی کارنامی با اعلام اینکه در تدبیر لوایح و برنامه‌های مبارزه به فساد اقدامات عاجل در دستور کار است، تصریح کرد: باید دلیل فساد ریشه یابی شود و در این زمینه مجلس و دولت باید جدی‌تر ورود پیدا کرده و  قوانین نیز فسادستیز باشد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که داریم این است قبح فساد امروزه در جامعه شکسته شده که فضا باید منطقی و با حساب و کتاب باشد که در این زمینه ابزارهای مثل استیضاح، سوال، تذکر وکمیسیون‌های تخصصی اصل ۹۰  در دستور کار است.

*ضرورت همکاری مردم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته باتوجه به شانیت مجلس، باید اشراف بر ریشه‌های فساد داشته باشد.

بابایی‌کارنامی با تاکید بر لزوم همکاری مردم، خاطرنشان کرد: ساده‌ترین کار این است کسی نباید جرات فساد داشته باشد و هیچ کس نباید به خودش اجازه دهد که امیدواریم بتوانیم جز کشورهایی فسادستیز توام با ساختار مردم‌سالاری باشیم.

انتهای پیام/86034/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول