اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عکس | انتشار نقشه ادعایی طرح اشغال کرانه باختری

یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی نقشه‌ای را منتشر کرد که بنا بر ادعایش مربوط به طرح اشغال اراضی کرانه باختری است.

عکس | انتشار نقشه ادعایی طرح اشغال کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه «کان ۱۱» تلویزیون رژیم صهیونیستی نقشه‌های اشغال اولیه اراضی کرانه باختری را که شامل اصلاحات بر طرح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نیز هست، منتشر کرد.  

بر اساس این گزارش، اصلاحات اساسی در کانون شهرک‌سازی در قلب کرانه باختری متمرکز است و بر توسعه مناطق اطراف آن و اشغال بیش از ۲۰ کانون شهرک‌سازی تأکید می‌کند که این موضوع در طرح موسوم به «معامله قرن» نیامده است.

در ادامه این گزارش آمده، برای حفظ نسبت ذکر شده در معامله قرن، در این نقشه تبادل اراضی مطرح شده تا رژیم صهیونیستی در عوض مناطقی که در کرانه باختری اشغال می‌کند، زمین‌هایی در مناطق صحرایی شرق «بحر المیت» به تشکیلات خودگردان بدهد.

بر اساس نقشه منتشر شده، بیشتر خیابان‌ها در کرانه باختری تحت کنترل رژیم صهیونیستی است.

درکانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شده، دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی گفته باید در ازای اشغال اراضی کرانه باختری «گام بزرگی» برای فلسطینی‌ها به شکل «زمین مقابل زمین» بردارد مانند «اصلاح وضعیت اراضی تابع منطقه "ج" به منطقه "ب" .

یک منبع سیاسی به این کانال گفته است: اگر راستگراهای اسرائیل می‌دانستند آمریکایی‌ها  در مقابل اشغال از آنها چه می‌خواهند کمتر مشتاق این کار بودند.

 

رژیم صهیونیستی پیش‌تر گفته بود که طرح اشغال را از امروز (اول ژوئیه) آغاز می‌کند اما طی هفته جاری برخی گزارش‌ها حکایت از تعویق در این اقدام داشت. 

در همین ارتباط، گروه‌های فلسطینی امروز را روز خشم اعلام کرده‌اند و قصد برگزاری تظاهرات دارند. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول