اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

دوربین حرفه ای جدید سونی تابستان از راه می رسد

سونی یک دوربین حرفه ای جدید از سری ای هفت اس را در تابستان امسال عرضه می کند. این دوربین با تغییرات اساسی بعد از پنج سال از عرضه مدل قبلی به بازار می آید.

دوربین حرفه ای جدید سونی تابستان از راه می رسد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، دوربین های سری A7S به علت قابلیت عکاسی در نور کم و امکان تصویربرداری ویدئویی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. لذا عرضه مدل تازه این دوربین احتمالا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

مدل تازه که از نسل سوم دوربین های یادشده است و III نام دارد، در اواخر تابستان به بازار می آید و البته هنوز اطلاعات چندانی در مورد ویژگی های فنی آن در دسترس نیست. سونی اعلام کرده که امکانات جدید متنوعی در این دوربین گنجانده می شود و حساسیت آن برای ثبت تصاویر باکیفیت بیشتر از مدل های قبلی است.

با استفاده از این دوربین ثبت تصاویر ۴K با دقت ۶۰ فریم در ثانیه ممکن است. با توجه به قیمت ۲۴۰۰ دلاری مدل قبلی این دوربین یعنی A۷S II دوربین جدید هم دوربینی گران قیمت خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول