اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افضل: فینال لیگ فوتسال کیفیت بالایی داشت/ گیتی‌پسند مشکلاتش را ریشه‌یابی کند

سرمربی اصفهانی فوتسال مس سونگون گفت: سومین جام قهرمانی پیاپی را برای مس به ارمغان آوردیم اما گیتی‌پسند ببیند چه کسی از 6 سال پیش در این تیم حاضر بوده است که تیم نتیجه نگرفته، ببیند چه کسی به آن‌ها مشاوره می‌دهد.

افضل: فینال لیگ فوتسال کیفیت بالایی داشت/ گیتی‌پسند مشکلاتش را ریشه‌یابی کند

علی افضل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون کیفیت لیگ برتر فوتسال ۹۸ اظهار داشت: لیگ پویایی را امسال شاهد بودیم، تعداد کثیری از کارشناسان معتقد بودند که فینال امسال بین گیتی‌پسند و مس برگزار می‌شود، درست است که این کارشناسی به واقعیت پیوست اما تا پیش از فینال هیچ چیز مشخص نبود؛ شاهد بودیم که سن‌ایچ مقابل گیتی‌پسند صاحب پیروزی شد و یا مس سونگون مقابل حریف خود مغلوب شد.

سرمربی اصفهانی مس سونگون ادامه داد: نتایج به دست آمده نمایانگر این بود که لیگ پویایی را شاهد بودیم و این‌که هیچ نتیجه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نیست؛ باشگاه‌های بزرگی در لیگ امسال حاضر بودند، جای دارد از باشگاه گیتی‌پسند و خانواده جنتی که در امر ورزش استان اصفهان و کشور فعال هستند تشکر کنم.

وی در خصوص صدمه‌های بیماری کرونا به فینال لیگ برتر فوتسال کشور اضافه کرد: در حال حاضر احتمال می‌دهم که درگیر این بیماری شده باشم، پس از اتمام بازی فینال و بازگشتم به اصفهان شاهد علائم بیماری بودم و خود را قرنطینه کردم؛ جدایی از بحث شخصی واقعاً دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، کنترل و حفظ سلامتی بازیکنان و همچنین پرداخت هزینه‌‌های آزمایشات بسیار سخت بود، جای دارد تشکر ویژه‌ای از سازمان لیگ به خاطر تلاش‌هایشان برای برگزاری دیدار فینال در شرایط کرونایی داشته باشم.

افضل در خصوص کیفیت فنی دیدار فینال لیگ برتر فوتسال کشور ادامه داد: با احترام به تمامی کارشناسان و پیش‌کسوتانی که اعلام کردند فینال لیگ امسال از کیفیت بالای برخوردار نبود، با این موضوع کاملا مخالف هستم؛ هر دو تیم شناخت خیلی خوبی از یکدیگر داشتند، در بازی رفت دو تیم بسیار خوب در میدان حاضر شدند.

سرمربی تیم مس سونگون تصریح کرد: در بازی برگشت نیز دو تیم بار فنی خوبی را از خود ارائه دادند؛ با توجه به شرایط تیمی مس سونگون و تعداد مهره‌های کمتر نسبت به حریف شرایط خاصی را مد نظر گرفتیم، خوشبختانه توانستیم سومین جام قهرمانی پیاپی را برای مس سونگون به ارمغان آوردیم.

وی پیرامون حواشی ایجاد شده پس از اتمام دیدار فینال لیگ برتر فوتسال کشور تصریح کرد: شخصاً زمانی که نتیجه را واگذار می‌کنم به دنبال ریشه‌یابی مشکلات تیم و عملکرد خودم هستم تا اینکه بخواهم عامل دیگری را به عنوان دلیل باختم معرفی کنم؛ در دور رفت لیگ زمانی که با تیم جوانان گیتی‌پسند بازی داشتیم توانستیم از سد مهمان خود عبور کنیم، در دور برگشت نیز که در اصفهان مهمان تیم نوجوانان گیتی‌پسند بودیم بازی به تساوی کشید، در مرحله فینال نیز که مقابل تیم بزرگسالان قرار گرفتیم و در بازی رفت و برگشت پیروز میدان شدیم.

افضل تشریح کرد: پس از اتمام بازی دور رفت نیز آمدند اعلام کردند که مس صرفاً بر اساس ضدحمله توانست پیروز میدان شود، شخصا از این حرف و گوینده آن ناراحت شدم زیرا سال‌ها با وی نان و نمک خورده‌ایم و وی کاملا می‌داند که بی‌برنامه وارد زمین نمی‌شوم و همان ضد حمله نیز جزو تاکتیک من بوده است.

سرمربی اصفهانی مس سونگون افزود: پس از اتمام بازی دور برگشت، به دلیل شلوغی زمین قصد حرکت به رختکن تیم مس را داشتم، با توجه به اینکه رختکن دو تیم با یکدیگر فاصله‌ای نداشت و در یک راهرو بود که همین موضوع یکی از ضعف‌های اساسی دیدار فینال محسوب می‌شود، از کنار رختکن گیتی‌پسند عبور کردم، در حین ورودم به رختکن فقط یک کلمه به سرمربی تیم گیتی‌پسند گفتم و آن هم این بود که خوب است آدم کمی معرفت داشته باشد، این صحبت در حالی بود که سرمربی گیتی‌پسند در طول بازی مدام به من فحاشی می‌کرد و من فقط به او گفتم که آرام باشد.

وی تشریح کرد: پس از اینکه وارد رخکتن تیم مس شدم، توهین‌های سرمربی گیتی‌پسند آغاز شد، قائم مقام گیتی‌پسند نیز پس از سرازیر شدن بازیکنان تیم گیتی‌پسند به سمت رختکن مس سریعاً درب رخکتکن تیم ما را بست؛ فحاشی‌های زیادی از جانب بازیکنان و مدیرعامل گیتی‌پسند به من شد که صدای آن‌ها تا داخل رخکتن می‌آمد، شخصا از جنتی انتظار نداشتم که به من فحاشی کند؛ پس از سرازیر شدن بازیکنان گیتی‌پسند به سمت رخکتن نیروی انتظامی وارد عمل شد که از فعالیت آنان هیچ اطلاعی ندارم.

افضل در ادامه گفت: پیش از بازی فینال مصاحبه‌های بر علیه من کردند ولیکن من سکوت کردم؛ اگر من مشکل اصلی ناکامی گیتی‌پسند شدم چنانچه محروم شوم هیچ مشکلی ندارد زیرا من یکی از اعضا عادی خانواده بزرگ فوتسال هستم، گیتی‌پسند باید به دنبال ریشه‌یابی در تیم خود باشد و برای سال آینده تیمی ببند که دچار دوگانگی شخصیت نشود؛ در طی این شش سال گذشته این تیم فقط یک قهرمانی دارد، گیتی‌پسند باید ببیند چه افرادی هدایت این تیم را بر عهده داشتند و آمدند و رفتند، قطعا یک ایرادی در این تیم است که بازیکنان مهم سال گذشته این تیم از گیتی‌پسند جدا شدند.

سرمربی اصفهانی مس سونگون تصریح کرد: گیتی‌پسند ببیند چه کسی از شش سال پیش در این تیم حاضر بوده است که تیم نتیجه نگرفته، ببیند چه کسی به آن‌ها مشاوره می‌دهد؛ باشگاه گیتی‌پسند به جای این‌که به این موضوع بپردازد که افضل سبب عدم نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان شده است درون خودش را برای حل مشکل ریشه‌یابی کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول